Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 7 lipca 2014

    W lesie

    Unknown | 11:49 |


    Wczoraj spędziłam cały dzień w lesie. Już zapomniałam jak tam jest zielono, jak pachnie, jak potrafi być głośno od tupotu milionów mrówczych nóżek.
    W przeciwieństwie od miasta, nieważne gdzie staniesz, wszędzie będzie tętniło życie, a jeśli się pochylisz na pewno zobaczysz jakieś ciężko pracujące zwierzątko.

    Już w nadchodzący weekend wyjeżdżam na ponad tydzień, dlatego taki dzień spędzony z moim aparatem był mi bardzo potrzebny. Już zapomniałam ile radości sprawia cykanie zdjęć rzeczom, które widzę na co dzień, a mających w sobie jakiś ukryty urok. Dzięki treningowi jestem gotowa na owocne wakacje! :D




    Leśna stylówa! Do takiej scenerii najbardziej pasowałaby biała sukienka, słomiany kapelusz i sandałki, ale chociaż Tynka uwielbia takie ubrania, jest świadoma ich niepraktyczności 
     





     



    To nie koniec zdjęć! Druga seria pojawi się już niedługo (było ich za wiele jak na jeden post). Tymczasem wracam do oglądania "Gry o tron". W ciągu 4 dni obejrzałam 3 sezony.
    To wszystko przez mój kiepski humor. Melancholie zdarzają mi się rzadko, ale jeśli już są, wolę odgrodzić się od całego świata. W innym wypadku mógłby mocno ucierpieć, bo potrafię być naprawdę nieznośna :3


    17 komentarzy:

    1. Uwielbiam przebywać w lesie! A co do zdjęć to są po prostu magiczne! <3

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Świetne zdjęcia, masz dryg to fotografii, uwielbiam oglądać Twoje prace!

      OdpowiedzUsuń
    3. Zazwyczaj jak jestem w lesie wychodzę z niego jako jedno wielkie ugryzienie. >.< ale jest coś magicznego w lasach... to trzeba im przyznac!
      www.pomiedzy-gwiazdami.blog.onet.pl

      OdpowiedzUsuń
    4. Tynko, proszę powiedz mi cóż to za piękny obiektyw i pod co jest podczepiony <3
      Udanych wakacji, pozdrawiam ! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. To zenitar od starego zenita (robilam o nim post, nie mam jak wkleic teraz linku ale znajdziesz w zakladce z fotograficznymi obiektywami :) robi niesamowity bokeh. Na pierwszy rzut oka widac ze cos z tymi zdjeciami jest inaczej!
        A body niezmiennie canon eos 600 d. Juz trzy lata ze mna :3

        Usuń
    5. Ale tam ładnie :) Zdjęcia jak z jakiegoś filmu :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Cudowne zdjęcia, wow wow wow :3

      OdpowiedzUsuń
    7. Cudowne zdjęcia! I bardzo łądne masz spodnie. Można wiedzieć z jakiego sklepu? Ja własnie uwielbiam tego typu kroje, ale nie mogę znaleźć ładnych wzorów.

      Pozdrawiam
      kopytkowa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. te akurat są z sh, ale można wyszukać takie na allegro :)

        Usuń
    8. It's in fact very complex in this full of activity life to listen news on TV, therefore I simply use web
      for that purpose, and get the most recent information.

      Feel free to visit my homepage: %anchor_text%

      OdpowiedzUsuń
    9. Hej, czy dałabyś radę zrobić obudowę do Alcatela OneTouch Pop C7? :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Też chcę hamaczek!

      crocked-team.blogspot.com ubrania ręcznie malowane

      OdpowiedzUsuń
    11. śliczne zdjęcia * O * Piękne !!!!

      OdpowiedzUsuń
    12. Awesome! Its genuinely awesome paragraph, I have got much clear idea about from this paragraph.


      My web page; homepage - -

      OdpowiedzUsuń
    13. Jak ci się udało uzyskać taki świetny efekt zdjęć ? chodzi mi o to specyficzne rozmycie tła na pierwszym zdjęciu ma takie jakby kropki w tle : ) Czy to jakiś specjalny obiektyw czy efekt ? : D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to bokeh, rozmycie naturalne dla tego obiektywu (czyli zenitara od starego zenita, który podpięłam pod lustrzankę). Nie trzeba przy tym obić żadnych dodatkowych zabiegów :)

        Usuń
    14. Ach, uwielbiam las i Twoje zdjęcia, więc połączenie idealne. :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!