Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 3 lipca 2014

    Tynkovlog 3 - Haul internetowy

    Unknown | 15:18 |

    To już 3 odcinek! Zapraszam was serdecznie do oglądania tego, co udało mi się ostatnio kupić przez internet (niestety tym razem tylko ciuchy). 
    Żeby nie zamęczać tekstem, bo zapewne i tak zostaniecie przytłoczeni ilością słów tylko jedno pytanie: prawda, że buty w tym filmiku to ja mam super? :D

    29 komentarzy:

    1. Tynkovlogi są świetne, a kapcie c u d o w n e ♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Heh filmik bardzo ciekawy i wciągający :D Mam pytanie - czy mogłabyś podać mi linka do aukcji tych kapeluszy?

      OdpowiedzUsuń
    3. Jejku, jak ja Cie uwielbiam! Jesteś taka pozytywna! :D Z niecierpliwością czekam na następny filmik! XOXO

      OdpowiedzUsuń
    4. Ile alkoholu wypiłaś przed nakręceniem tego? Pytanie na serio

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie pije alkoholu. Jak widac wcale go nie potrzebuje ;)

        Usuń
    5. kiedy i o czym będzie kolejny tynkovlog ? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Jeszcze nie wiem o czym bedzie w przyszlym tygodniu, ale kolejne juz na bank beda podroznicze ;)

        Usuń
    6. Śliczne te kapelusze *.*, ja ubrań przez internet nie kupuję, bo mam złe doświadczenia... :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Haha... Jesteś niesamowita a momentami rozbawiłaś mnie do łez i ja nie wiem co ty masz takiego w sobie :D Ubrania oczywiście są świetne :)

      OdpowiedzUsuń
    8. przy 6:23 popłakałam się ze śmiechu. więcej Tynki pls!

      OdpowiedzUsuń
    9. Śmieszy mnie Twoja wielka głowa w takiej perspektywie :D musze obejrzeć jeszcze raz bo nie mogłam się skupić na niczym po za wielką głową :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Śmiało!
        A moja głowa bez obiektywu też jet wielka ;___;

        Usuń
    10. Faktycznie masz fajne kapcie ;3 Najbardziej podoba mi się ten plecak i chyba kupię sobie podobny :)

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Jesteś moją inspiracją...Chciałabym być kiedyś taka jak ty :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo mi miło! Takie komentarze powodują że nie żałuję godzin spędzonych nad blogiem ;)
        Chociaż nie polecam bycia mną, lepiej być sobą <3

        Usuń
    12. Jesteś tak pozytywną i zakręconą osobą, że nie można Cię nie lubić :3

      OdpowiedzUsuń
    13. Miło zobaczyc Cię chociaż tutaj ;) Szalona

      OdpowiedzUsuń
    14. Chętnie zobaczyłabym te ubrania również na Tynce :) Załóż przy następnym tynkovlogu coś też na siebie bez wymachiwania tylko w powietrzu <3

      OdpowiedzUsuń
    15. Och, Tynko, Tynko... Rozwalasz mnie jak mało kto ;D Jeszcze ta twoja głowa tak śmiesznie wyglądała xD Ach, kto by nie chciał być taką jak Ty?

      OdpowiedzUsuń
    16. Jestem za "pokazem mody" w wykonaniu Tynki <3 Plecak świetny, właśnie go szukam na allegro xD

      OdpowiedzUsuń
    17. Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I
      am encountering troubles with your RSS. I don't know why I cannot subscribe
      to it. Is there anybody else having identical RSS issues?
      Anyone that knows the answer can you kindly respond? Thanks!!


      My blog: teeth whitening aberdeen

      OdpowiedzUsuń
    18. Nie pijesz alko? Ale czasem jakas fotka tu jest a na niej ty z browarkiem;p?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. chodziło mi bardziej o to, że nie lubię, piję tylko dla towarzystwa :)
        a po jednym piwie to raczej nie zachowuję się inaczej

        Usuń
    19. Jak mam gorszy dzień to sobie puszczam Ciebie w tle. Od razu robi mi się lepiej... Jesteś MEEEEGA optymistyczna.

      OdpowiedzUsuń
    20. Tynka, Ty to naprawdę jesteś zwariowana babka! :) Jak najbardziej wszystko na plus! :)
      Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie! :)
      nnatsuu.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    21. Tyyyyynia, podrzucisz linka do tych kapeluszy z uszami? Szukam i szukam ale chyba nie potrafię wynajdywać takich cudeniek jak Ty:)

      OdpowiedzUsuń
    22. Tynka, zawsze Cię oglądam gdy mam zły humor wtedy nie mogę powstrzymać się od śmiania, jesteś taka pozytywna :) Kapcie wymiatają :) w jakim sklepie mogę je znaleźć?

      OdpowiedzUsuń
    23. dołączam się! :D

      OdpowiedzUsuń
    24. jeezu! jak ja cię kocham! tynko vlogi są świetne! ten odcinek oglądałam chyba 4 razy ! kocham też twój room tour! błagam zrób room tour updated : 3 uwielbiam tego typu filmiki :) xoxo

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!