Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 16 lipca 2014

    Adventure Time//Pora na przygodę!

    Unknown | 15:08 | |


    To już drugie buciki, które udało mi się pomalować! Tym razem zdecydowałam się na postaci z mojego ulubionego serialu "Pora na przygodę"! Pamiętam jak dwa lata temu pisałam na blogu jak go uwielbiam - w tej kwestii nic się nie zmieniło!






    13 komentarzy:

    1. Świetne malunki!
      Nie oglądałam nigdy tego serialu, miszę go "sprawdzić" ;)

      happyhappy-doll.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Wyglądają świetnie! Nie oglądam, ale chyba powinnam zacząć :D

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. WOOOOOOOOOOOOOOOOW ;33
      Kocham takie kreatywne osoby jak ty ;p
      Jesteś moim guru <3 ;p
      Powiedz mi, czym chcesz zajmować się w przyszłości?
      Przede mną perspektywa studiów na administracji,
      nie wiem czy to jest to, a chciałabym pracować wykorzystując swoją pasję
      i umiejętności... Może mi coś doradzisz? :D

      Pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    4. Hi! Quick question that's totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
      My weblog looks weird when browsing from my iphone 4.
      I'm trying to find a template or plugin that might be able to
      resolve this problem. If you have any suggestions, please
      share. Appreciate it!

      Feel free to surf to my web-site :: %anchor_text%

      OdpowiedzUsuń
    5. wow, podziwiam cie za odwage :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Tynko, przywiazuje wage do szczegolow. Pisalas, ze nie pijesz alko, a na instagramie pod fotą piszesz, ze poranek z kacem :P :D

      OdpowiedzUsuń
    7. jeejku jakie cudne *-*
      ja również uwielbiam "porę na przygodę", to jest genialne! <3

      OdpowiedzUsuń
    8. Jakie piękne <3 Chociaż nie odważyłabym się takich założyć ;)

      lusiaa-lusiaa.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Cudne ^^ Nosiłabym z wielką chęcią :D Finn najlepszy ♥♥♥
      Czym malowałaś? :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Ja też uwielbiam tą kreskówkę!! A buciki świetnie ci wyszły <3

      OdpowiedzUsuń
    11. OMG! Pora na przygodę! Mój ulubiony serial z Cartoon Network! Świetne buciki! (●^o^●)

      OdpowiedzUsuń
    12. Heya outstanding website! Does running a blog similar to
      this require a lot of work? I've virtually no understanding of computer
      programming but I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, if you
      have any recommendations or techniques for new blog
      owners please share. I know this is off subject but I just had to ask.
      Many thanks!

      My weblog: Indianapolis basement waterproofing

      OdpowiedzUsuń
    13. Jej, piękne! Też uwielbiam ten serial :33 Czy można takie butki u Ciebie zamówić? I ile by to kosztowało? c:
      to mój blog -> http://kreatywnebizu.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!