Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 20 lipca 2014

    Z ebaya

    Unknown | 15:02 |


    Chciałam zrobić mały update jeżeli chodzi o ostatni filmik z rzeczami, które kupiłam przez internet. W zeszłym tygodniu przyszło do mnie sporo paczek (bo przed sezonem wakacyjnym zawsze nachodzi mnie chęć na większe zakupy)

    Najnowszymi rzeczami jestem zachwycona, i znów potwierdzam, że warto czasem zaryzykować i sprowadzić coś z Chin :)


    Kostium kąpielowy za 5$, który na allegro chodzi po kilkadziesiąt złotych. Wzór oklepany wśród krajowych celebrytek, ale jak go zobaczyłam to musiałam mieć! Do tego okulary serduszka (za 2$!)



    Sukienka w "Adventure Time". Wspominałam już jak kocham ten serial? Musiałam mieć jakiś fajny gadżet. No musiałam (chociaż cały czas marzy mi się czapka Finna :3)



    3 krótkie topiki, kupione akurat na allegro, ale miały firmowe metki. Zdziwiłam się, bo ich cena była znacznie niższa od tych sklepowych o.O

    11 komentarzy:

    1. Wszystkie rzeczy wyglądają świetnie! Jednak topiki podbiły moje serce <3

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. It's going to be end of mine day, however before ending I am
      reading this fantastic piece of writing to increase my
      knowledge.

      Look at my web blog; %anchor_text%

      OdpowiedzUsuń
    3. Chyba muszę zacząć kupować na Ebayu, ale kurczę nie wiem jak zacząć :D Obawiam się tych cen w dolarach czy euro :p

      OdpowiedzUsuń
    4. Be sure to put aside a enough amount of
      dollars for advertising and marketing purposes.

      my web-site ... proven legal highs

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetne rzeczy :D
      zapraszam do mnie na Wakacyjne Candy :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Tez uwielbiam ten serial stąd nazwa mojego bloga xD świetna sukienka * O *

      OdpowiedzUsuń
    7. Aww, sukienka z Adventure Time to zdecydowanie mój faworyt. Mogłabyś podrzucić link do sklepu? c:

      OdpowiedzUsuń
    8. mogę link to sukienki z adventure time?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wpisz na ebayu: adventure time dress
        niestety ja nie ogarniam archiwów na tym portalu ;____;

        Usuń
    9. Ja chyba bałabym się zamówić strój z ebaya, nie wiedząc jak na mnie leży ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!