Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 12 lipca 2014

    Instagram

    Unknown | 15:22 |

    Hej! Chciałam wam przypomnieć, że w tym tygodniu nie ma mnie w domu. Nie mam ze sobą komputera, bo nie lubię z nim wyjeżdżać. Mam za to telefon i jeżeli coś ciekawego się u mnie dzieje, zawsze możecie obserwować mnie na isntagramie! Akurat z telefonem nie mam zamiaru się rozstawać (no chyba, że mi się zgubi :<)






    Dla tych bardziej zainteresowanych wyruszyłam ze znajomymi na rejs! Ruszamy z Giżycka i... i w sumie nie wiem co dalej się dzieje! Byłam zajęta planowaniem kolejnej wyprawy (wczoraj rezerwowaliśmy hotele przez jakieś 5 godzin, bo jak zwykle wniknęły nieprzewidziane komplikacje)

    Mam nadzieję, że to, że nie znam swoich planów was nie martwi. Fotorelacja będzie na pewno bogata, bo mam trochę nowych, ciekawych sprzętów fotograficznych w swoim ekwipunku, dzięki czemu z pewnością uda mi się osiągnąć efekty, jakich jeszcze nie było na blogu! :D 

    6 komentarzy:

    1. Tynko ja jestem z Giżycka i niestety nie trafiliście na fajną pogodę:( Pada deszcz i dosyć słabo wieje:( Ale powodzenia, mam nadzieję, że Cię zobaczę!

      OdpowiedzUsuń
    2. Już nie mogę się doczekać fotorelacji! :D

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    3. Ooo widzę że będziesz w moim mieście :D Może Cię gdzieś zobaczę :))

      OdpowiedzUsuń
    4. Tynko, przyjechałas do Giżycka i od razu pogoda się poprawiła!:D macie super wiatr i słoneczko;) Miłego żeglowania :*

      OdpowiedzUsuń
    5. Cudowne zdjęcia ; D lubię takie wypady ; D

      OdpowiedzUsuń
    6. Hmm it appears like your website ate my first comment
      (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I submitted
      and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to everything.
      Do you have any points for newbie blog writers?

      I'd certainly appreciate it.

      Also visit my web page: carte credit gratuit

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!