Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 13 sierpnia 2012

    Better days will come

    Unknown | 11:45 |

    Pogoda ostatnio jakaś nie taka... Chłodno, pochmurno, deszczowo (dzisiaj mamy 13 stopni. 13!!!!!! :O)
    Za to idealna do robienia zdjęć. Takie delikatne światło jest najlepsze, bo nie ma zbyt dużych kontrastów i cieni.
    Wykorzystałyśmy to z kuzynką do cyknięcia kilku fotek, aż ułożył się nam outfitowy post.
    Taki normalny, z resztą jak zwykle ^^

    Gwiazda na jednej ręce ustana :D

    Cieszę się, że na mojej twarzy znów mam uśmiech, bo bez niego wyglądałam idiotycznie =_=

    Ps. Znów mam problemy z internetami. Dobrze, że ten post zdąrzyłam przygotować już wczoraj a teraz publikuę z telefonu :) tradycyjnie będę toczyć z nim walkę

    25 komentarzy:

    1. Ślicznie wyglądasz :)
      Ja nie umiem gwiazdy zrobić ;o 'Szacun':D
      Ładne buty :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ślicznie, świetna kolorystyka zdjęć :))

      OdpowiedzUsuń
    3. Zazdroszczę umiejętności robienia gwiazdy ;3 Salto też umiesz?
      Ja zawsze byłam i będę fizyczną ciamajdą. Ja przecież nawet poprawnie mostka nie potrafię zrobić :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Umiem mostek ze stania na rękach i normalnie ze stania. To moje najwyższe levele xD

        Usuń
    4. Super ciuszki. :)
      A z kąt umiesz tak dobrze gwiazdę i to na jednej ręce. :O

      wiolaroza.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nauczyłam się, jakoś tak próbowałam aż wyszło xD

        Usuń
    5. Fajne zdjęcia
      Masz ładne buty
      Zapraszam do mnie

      OdpowiedzUsuń
    6. Zazdroszczę umiejętności robienia gwiazdy. :) Dla mnie to nadal kosmos.

      OdpowiedzUsuń
    7. oo, zawsze chciałam się nauczyć robić gwiazdę;) a tu jeszcze złapana i do tego level wyżej. Rispekt;)

      OdpowiedzUsuń
    8. też nie umiem gwiazdy o.o Super zdjęcia! ^^

      OdpowiedzUsuń
    9. Ja też nie umiem gwiazdy:D
      Śliczny sweterek ! :)

      OdpowiedzUsuń
    10. Bluzeczka świetna :*
      Zapraszam do mnie ;p

      OdpowiedzUsuń
    11. jesteś jeszcze z tym swoim chłopakiem :)?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Nie, moje życie w tym momencie jest aż za bardzo skomplikowane xD

        Usuń
      2. o, to szkoda, ładnie razem wyglądaliście, i byliście 4 lata razem, ale na pewno spotkasz kogoś z kim będzie duuużo dłużej (na zawsze :)), bo z tego co czytam na blogu wydajesz się być bardzo pozytywną, uroczą i dobrą osobą :D.

        Usuń
    12. Lubie Twoją urode :D masz w sobie coś takiego wyjątkowego :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Och dziękuję :3
        Chociaż uważam, że mam taką mało wyjątkową urodę. Taką o. Zwykłą xD

        Usuń
    13. Ślicznie się ubrałaś ;D A na 5 fotce wyglądasz jakby spadł ci but po lewej heh ;)

      OdpowiedzUsuń
    14. Dlaczego musisz zawsze wywoływać we mnie uśmiech :)? Jesteś tak spontaniczna że zarażasz tym innych! Śliczne zdjęcia! ;]

      OdpowiedzUsuń
    15. Super ♥

      Marzenka :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Ale masz brudne nogi ;d
      Genowefa

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!