Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 17 sierpnia 2012

    Dzień 7: Coś czego w PRL-u wszyscy by Ci zazdrościli

    Unknown | 18:12 |


    Swobodne podróżowanie ograniczone tylko wyobraźnią i funduszami

    20 komentarzy:

    1. Super pomysł i fajna fotka

      OdpowiedzUsuń
    2. super zdjęcie :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Haha szczera prawda :)

      o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Odpowiedzi
      1. nieeee, szczerze mówiąc wolę wydać pieniądze na coś potrzebniejszego niż na markowe buty ^^

        to trampki z chińczyka ;))

        Usuń
      2. Też mi szkoda dwóch stów na trampki ;)

        Usuń
    5. Hej, Tynka! Już długo czytam twój blog i pierwszy raz zbieram się, by napisać komentarz, a powód jest dość ciekawy: fotograficzny :) Jestem pod wrażeniem nie tylko twoich wyrobów, ale i zdjęć. Dlatego też, gdy ostatnio natrafiłam na konkurs, pomyślałam, że trzeba cię poinformować. Więc tak, chodzi mniej więcej o to, aby zrobić zdjęcia zabytków w swojej okolicy i wysłać je na konkurs. Liczba zdjęć nieograniczona, za pierwsze miejsce jest awans do światowego etapu i 2000-3000zł. Widziałam zdjęcia, które wygrały w zeszłym roku i były takie sobie. Miałabyś niezłą szansę na wygraną! :) Regulamin:

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wiki_Lubi_Zabytki

      Ach, i nowe zdjęcie pomysłowe... Ja wybrałabym jakąś rzecz, ty - bardziej mentalnie...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dziękuję!
        będę patrzeć i jeśli uda mi się jakoś uchwycić warszawskie zabytki, które na pewno będą dość popularnym tematem, na pewno wzemę udział, bo uwielbiam takie zabawy :D

        szczerze mówiąc, na początku chciałam sfotografować coś materialnego, ale bez wszystkiego człowiek się może obejść. Na dodatek trudno mi myśleć w ten sposób o epoce,w której nie było mi dane żyć :))

        Usuń
    6. Świetne zdjęcie, nogi do nieba :)

      OdpowiedzUsuń
    7. conversów by ci zazdrościli xd

      OdpowiedzUsuń
    8. conversów by ci zazdrościli xd : DD

      OdpowiedzUsuń
    9. Wg mnie najtrudniejszy dzień bo czytałam listę:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. szczerze mówiąc trochę się musiałam zastanowić, ale chyba najtrudniejsze będzie szczęście i jutrzejsze szaleństwo ;)

        Usuń
    10. Boooskie zdjęcie, świetnie ujęte, a te nogi :D ♥

      OdpowiedzUsuń
    11. fajnie wydłużyłaś sobie kótkie nogi xd

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!