Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 15 marca 2013

    Wiadomość wyjazdowa

    Unknown | 15:35 |



    Jeśli z uwagą czytacie to, co piszę czasem pod postami, to na pewno wiecie, że wybieram się z ekipą na narty. Tak na prawdę to już się wybraliśmy i siedzimy od kilku godzin w autokarze do Chamrousse gdzie spędzimy kilka kolejnych dni wyżywając się na ośnieżonych francuskich stokach. Moja nieobecność potrwa aż do 24 marca, dlatego nie będę w stanie ani wysyłać paczek, ani odpisywać na maile, ani czytać komentarzy. Ustawiłam kilka postów, aby opublikowały się automatycznie, żebyście przypadkiem nie odzwyczaiły się od ciasteczków, ale miejcie wzgląd na to, że wszelkie sprawy czy pytania pozostaną przez jakiś czas bez rozwiązania.
    Nie biorę komputera, za to biorę aparat (U NO SAAAY!), więc na pewno wrócimy z tysiącami zdjęć i fajnymi filmami! Może uda mi się coś wrzucić w międzyczasie na instagrama, ale nie chcę obiecywać i być uwiązana. Wiem jak to jest na takich wyjazdach. Zawsze brakuje na wszystko czasu!

    Miejmy nadzieję, że wszyscy wrócimy z pełnym zestawem kończyn i do zobaczenia!

    A w tym poście kilka zdjęć z Austrii sprzed kilku ładnych lat (rok 2008). Jeszcze miałam aparat na zębach i nie tykałam modeliny >_<




    14 komentarzy:

    1. To miłego wyjazdu życzę :3 Mam nadzieję, że po powrocie odpiszesz mi w sprawie wymiany.

      OdpowiedzUsuń
    2. Zazdroszczę wyjazdu!
      Miłej zabawy i czekamy na zatrzęsienie fotek ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. też bym chciała tam wyjechać * O *

      OdpowiedzUsuń
    4. szkoda, ze wyjeżdżasz.
      pewnie będą suche posty, kilka zdjęć i tyle, wielka szkoda ;(

      OdpowiedzUsuń
    5. życzę udanego wyjazdu! :p

      OdpowiedzUsuń
    6. Świetne zdjęcia. ;D
      Zapraszam na blog http://otym-i-owym.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Błagam zrób tutorial na muffikę! Spod wychodiz mi ale ta gora za nic w życiu mi się nie uda! :(( Zrobisz tutka??

      OdpowiedzUsuń
    8. cudowne zdjęcia!
      udanego wyjazdu :D

      OdpowiedzUsuń
    9. mimo, że tego nie zobaczysz życzę Ci udanego wyjazdu ;3 tylko się nie połam xD

      OdpowiedzUsuń
    10. alee ci zazdroszczę też jeżdżę na nartach tyle że w klubie

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!