Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 1 marca 2013

    Postcrossing 3

    Unknown | 15:20 |


    W sugestiach co do postów pojawiła się prośba o wybranie kolejnej serii moich ulubionych pocztówek. W tym momencie nie bawię się w postcrossing (ceny znaczków podskoczyły a ja każdą złotówkę skrupulatnie odkładam na moje własne mieszkanie. Hue hue.) mam za to sporą kolekcję i na prawdę jest w czym wybierać


    Śliczne proste pocztówki z Japonii


    Truskawka to największa atrakcja jednego z estońskich miasteczek... Nie wiem czemu, ale potwornie mnie to rozbawiło



    Taki widok każe mi z utęsknieniem czekać na moją ukochaną wiosnę!


    Pocztówkę z Toscanii kupiłam sama, gdy odwiedzałam Włochy. Chcę wrócić do tego niesamowitego kraju.



    Pocztówkę z lewej kupiłam w Portugalii i jest pamiątką z wycieczki sprzed 2 lat. Kartka po prawej stronie ma mi przypominać czemu tak bardzo chcę ponownie i na dłużej odwiedzić Barcelonę


    A to zdjęcie wykonane przez nadawcę. W sumie fajny pomysł, sama z chęcią powysyłałabym zdjęcia widoków, które robiłam na wsi



    Parowóz! Bo uwielbiam pociągi


    A to jedna z najciekawszych pocztówek, jakie kiedykolwiek dostałam. Chyba domyślacie się dlaczego :)




    36 komentarzy:

    1. Tynka ma fajne pocztówki
      Zjadłabym sobie krówki (?)

      __________

      Jestę pisarzę

      OdpowiedzUsuń
    2. rzeczywiście fajne. postcrossing to świetna sprawa :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Mi strasznie podoba się to zdjęcie gdzie widać taki rozciągający się widok a na nim drzewa i zielone pagórki : D co to za miejsce ? ; DD

      OdpowiedzUsuń
    4. Ta ostania jest cudowna!!! *.*

      OdpowiedzUsuń
    5. Nie pomyślałaś, by skorzystać z usług Deutsche Post, jak wielu polskich postcrosserów? :-) Zajrzyj na napiszkartke.pl

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie, na razie nie mam na to w ogóle funduszy :)

        Usuń
    6. Niesamowita ta ostatnia pocztówka. Bardzo podobają mi się jeszcze te z Japonii. :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Śliczne ja też zbieram pocztówki;)
      Mam między innymi z Francji , Chorwacji,Turcji itd.
      Zawsze na wycieczkach kupuje albo proszę, żeby mi przywozili XD
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    8. Śliczne ja też zbieram pocztówki;)
      Mam między innymi z Francji , Chorwacji,Turcji itd.
      Zawsze na wycieczkach kupuje albo proszę, żeby mi przywozili XD
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    9. Och, wszystkie są przecudne <3 *.*

      OdpowiedzUsuń
    10. Wszystkie są świetne, zazdroszczę takiej fajnej kolekcji :)

      http://girls-trio.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Śliczne pocztówki ;D Uwielbiam korespondować, ale narazie mam 2 listy i dwie pocztówki xD

      OdpowiedzUsuń
    12. mam takie głupie pytanie xD Jaki staje się sylikon po wyschnięciu ?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. hmmm... stabilny, ale elastyczny... trodno mi to z czymś porównać :P
        taka jakby guma

        Usuń
    13. wszystkie są cudowne :)
      zapraszam do siebie.
      nowa notka!

      OdpowiedzUsuń
    14. Piękne są. Bawiłam się w postcrossing jakiś czas, ale także na razie nie mam na to ani czasu ani funduszy, ale znowu zacznę wysyłać, jak uzbieram na coś co jest mi bardzo potrzebne ^^

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękne masz te pocztówki ♥

      ___________
      Ja też jestem zła, że podnieśli ceny znaczków :(
      Uzbierałąm tylko 24 pocztówki i jest mi bardzo smutno, bo więcej nie będę miała.

      A tak przy okazji to mogłabym prosić o link do wpisu, w którym są zdjęcia z Twojego wyjazdu do Barcelony ? (jeśli jest ;d )

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. właśnie nie ma takiego postu! Jeszcze :D
        muszę zdobyć zdjęcia (bo robiłam nie na swojej karcie) i wtedy stworzę wspominkowy wpis :3

        Usuń
      2. ohh... jaka szkoda.

        W takim razie będę czekać ;D
        Bo kochamm Barcelonę ♥

        Usuń
    16. wszystkie są cudowne, sama muszę zabrać się za wysyłanie kartek, bo ostatnio to zaniedbałam :d

      OdpowiedzUsuń
    17. Tynka jak ty mieścisz to wszystko w swoim pokoiku????? >.< Ja mam trochę większy i nawet przejść się w nim nie da bez potknięcia się xD
      Ta końcowa pocztówka jest boskaaa *.*
      http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=X9jqqXNpMXs&feature=fvwp
      http://www.youtube.com/watch?v=jo1cyl0QbWo
      pewnie już znasz, ale ja je uwielbiam ^^

      - Ola ;)

      OdpowiedzUsuń
    18. ppprosze zrób posta pdt: 20 dziwnych faktów (np.o Tynce, lub o czym tam sobie zechcesz )PLISSSSSSSSSSSS!!!!!1

      OdpowiedzUsuń
    19. Dzięki Twojemu pierwszemu wpisowi o Postcrossingu też zaczęłam się w to bawić - po pierwszej fali fascynacji zapał nieco opadł, ale znów na nowo odkrywam radości z wysyłania kartek, i oczywiście odbierania ich :) najładniejsze są moim zdaniem z Tajwanu :D

      PS. zrobiłaś orta - "każe", nie "karze" :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. dziękuję za uwagę, mam problemy z ortografią (wstyd się przyznać xD)

        Usuń
    20. A NO I JESZCZE PROSZE O POST
      PDT. 20 PORAD DLA POCZĄTKUJĄCYCH (NP. HODOWLI SZURÓW,O MODELINIE,LUB O PORWADZENIU BLOGA ALBO O PROSTA METAMORFOZA POKOJU)TYLKO TAKICH PRZYDATNYCH I MAŁO KOSZTOWNYCH

      OdpowiedzUsuń
    21. mam taką samą pocztówkę z Barcelony, zakochałam się w niej, jak ją zobaczyłam na jednym ze straganów ;)
      sama ostatnio zaczęłam się w postcrossing bawić, fajna sprawa ;)

      OdpowiedzUsuń
    22. Heh... Też lubię pociągi :)

      OdpowiedzUsuń
    23. uwielbiam Barcelonę, piękne miasto, cudowne! Czekam na ten post :)

      OdpowiedzUsuń
    24. Fajne te pocztówki. Ja też korzystam z postcrossingu, ale jeszcze nie udało mi się zebrać tak licznej kolekcji.:)
      Pozdrawiam.

      OdpowiedzUsuń
    25. No ja zaczęłam zbierać pocztówki tuż po Twoim pierwszym poście o pocztówkach, jestem Ci bardzo wdzięczna, bo mam już prawie 200 ;)

      OdpowiedzUsuń
    26. ostatnia<3.. łoooo sugoi! :O

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!