Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 17 maja 2014

    Nakładki na obiektyw

    Unknown | 13:16 |


    Dzisiaj chciałam wam pokazać nakładki na obiektyw, które zrobiłam razem z tatą (w sumie zrobił je bardziej on, ale załóżmy że ja całość koordynowałam)


    Pomysł oparty był na tym wpisie, jednak tym razem zrobiliśmy kilka innych szalonych otworów wedle naszych pomysłów. Są wycięte w drewnianej sklejce i mocowane na zasadzie wepchnięcia, dlatego wybraliśmy do tego stary obiektyw od zenita, który nie ma nierównego gwintu do wkręcania filtrów


    Próba z filtrem serduszkowym (bo mój tata nie do końca chciał mi uwierzyć, że można uzyskać tak ciekawe efekty przez zwykłe wycięcie otworu)


    Nakładka z dużą gwiazdką.
    Przy obszarach nieobjętych ostrością widać, zwłaszcza tych bardzo jasnych widać śnieżynki oraz rozświetlenie. Moim zdaniem przypomina trochę filtr zmiękczający







    Nakładka z dużą ilością kropeczek lub kwadratów
    Daje zabawny efekt, jakby kładzionej tekstury. Zdjęcia wyglądają jak przerabiane w photoshopie. Osobiście nigdy nie lubiłam tego efektu jeśli chodzi o obróbkę w programie graficznym, ale wynik osiągany przez nakładkę to już co innego! :)






    Na koniec dwa nowe filtry: polaryzacyjny i fluorescencyjny. Będę testować i myśleć nad nowymi wzorkami na krążki! ;)


    15 komentarzy:

    1. No ciekawe... na mojej cyfrówce bym takich cudów nie zrobiła ;p Ale warto popatrzeć chociaż na te zdjęcia ;-0 Świetny efekt :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Kurczę, wystarczy trochę kreatywności i pokręcenia i można olać programy graficzne. :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Wow,naprawdę fajne efekty,a najlepsze to te z kreskami.
      Mam do Ciebie kilka pytań:
      1.Ten aparat kupiłaś sama,ze swoich pieniędzy?
      2.Ile kosztował?
      TERAZ PYTANIA Z MODELINY:
      3.Czy plasterki FIMO trzeba piec,tzn.jak robię z modeliny ciasto,to przed pieczeniem przyczepiam,czy po? A jak jest z bitą śmietaną z silikonu? Podczas wysychania przyczepić?
      4.I tu drugie pytanie:jak się robi bitą śmietanę z modeliny? Z silikonu?
      5.Jakie zastępstwa na FIMO Liquid?

      OdpowiedzUsuń
    4. Efekt mega tak samo jak pomysł! Też bym chciała takie zrobić xD Ale na pewno nie będą tak fajne jak twoje :3

      Zapraszam do mnie <3 - Ptysiaki.blogspot.com
      Będzie mi bardzo miło jak zostawisz komentarz!

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetny pomysł z tymi nakładkami! :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Wow rzeczywiście dają ciekawy efekt :)
      http://alicji-pasja.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Noo, świetnie to wygląda :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Świetny pomysł :) Na prawdę super oryginalne efekty fotek ;) wow!

      OdpowiedzUsuń
    9. Ale świetne! Bardzo podoba mi się efekt z dużą gwiazdką!

      OdpowiedzUsuń
    10. Ale genialne zdjęcia *.* Masz talent i pomysły ^^

      OdpowiedzUsuń
    11. To jest cudowne :D Musisz mieć wspaniałego tatę, tylko pozazdrościć :D
      Wstawisz może jeszcze zdjęcia z tymi ostatnimi filtrami? :D

      wielobarwny.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Your method of explaining everything in this article is actually fastidious,
      all be capable of without difficulty be aware of it, Thanks
      a lot.

      My web-site world at arms ipad

      OdpowiedzUsuń
    13. My family members every time say that I am wasting my time here at web, however I know I am
      getting experience every day by reading thes pleasant articles or reviews.


      My web-site: %anchor_text%

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!