Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 14 maja 2014

    Naszyjnik Oreo

    Unknown | 14:31 | |


    Przepraszam was za tak niską aktualizację bloga, ale autentycznie nie mam czasu na lepienie. Jedyne co udaje mi się zrobić to zamówienia skłądane na bierząco, ale nie opłaca się ich fotografować - i tak je znacie :3
    Za to dzisiaj postaram się obfotografować miejsce gdzie spędzam ostatnio tak wiele czasu i pokazać czym się zajmuję ;)


    8 komentarzy:

    1. aż jestem ciekawa co Tynka porabia:D

      *bieżąco ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Można zamówić u Ciebie bransoletki, a nie obudowy takich, które nie sprzedajesz - tylko jakiś inny wzór, który pokazałaś na blogu? :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Super blog! Świetny nagłówek i wygląd bloga! Masz ogromny talent, śliczny naszyjnik,
      Zapraszam do mnie :
      http://carpe-diem-photos.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    4. śliczne :)

      http://modelinanapatyku.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!