Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 9 września 2013

    Tarty z dopracowanymi brzeżkami

    Unknown | 13:00 | |

    Dzisiaj kolejne tarty, tym razem chyba moje ulubione, bo najbardziej pracochłonne
    tym razem oprócz zewnętrznego pofalowania zadbałam też o to wewnętrzne ;)
    Jestem też zadowolona z nadzienia, które wygląda coraz lepiej :D




    27 komentarzy:

    1. Są przepiękne i naprawdę dopracowane! :D
      PS. Na początku myślałam, że te zielone kuleczki (winogrona?) to oliwki, ale to byłoby dziwne :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. cholercia! Przez pół godziny pracowałam nad najbardziej realistycznym kolorkiem winogronek xD
        w takim razie jeszcze długa droga przede mną :)

        Usuń
      2. ja tam od razu wiedziałam,że to winogrona :D Super są! :) A czy te żółtawe kawałeczki to kawałki ananasa? :D Pozdrawiam c:

        Usuń
      3. jeeeej, tak, to ananas :D (jeśli się przyjrzeć to można nawet zobaczyć jego fakturę xD)

        Usuń
      4. Ja pomyślałam że to fasola xD Dodałabym trochę jakiegoś transparentnego, żółtego może?

        Usuń
    2. oj coraz lepiej ;) ja chyba też zacznę próbować robić takie maleńkie owocki ręcznie :)

      OdpowiedzUsuń
    3. śliczne ; D kojarzą mi się z niestety kończącym się latem ; )

      OdpowiedzUsuń
    4. Za każdym razem są straaasznie realne <3


      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. Piękna, jak zawsze :* ♥ Wpadajcie do mnie :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Jakie śliczne, jak żywe . ;)
      Super post .;3 Obserwuję .;3
      http://thcnh.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    7. A ja właśnie wiedziałam, że to winogrona!

      vdeklava.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    8. Wow *.* jakie śliczne ! http://sweetminiatures.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    9. Jeju, aż głodna się robię ^^

      OdpowiedzUsuń
    10. Śliczne !!! Wyglądają jak prawdziwe <3

      OdpowiedzUsuń
    11. JEEEEJ :3 PRZECUDOWNE, śliczne, piękne :3 :3 <3 Bardzo ładne ciasto i te śliczne ananaski <3 <3

      OdpowiedzUsuń
    12. Genialne! Bardzo Realistyczne! :D

      OdpowiedzUsuń
    13. Tarty są chyba mniejsze, ale pewnie to sobie ubzdurałam. :D Udała Ci się bardzo faktura ananasa, gratuluje cierpliowości. Ile je robiłaś? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w sumie ze 45 minut :D
        ale takie prawdziwe są mniejsze? Czy kolczyki? Bo to taka kwestia względna xD

        Usuń
    14. Za każdym razem zastanawiam się czy to jest naprawdę biżuteria, czy można je zjeść - tak smakowicie wyglądają ;-)

      OdpowiedzUsuń
    15. O kurczę! Jesteś niesamowita. To chyba najbardziej dopracowane tarty z modeliny, jakie w życiu widziałam! Są po prostu na szczycie dopracowanych tart ever. Nadal jestem w szoku :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Prześlicznee i naprawdę niesamowite ;O Widać, ze coraz bardziej się rozwijasz w swojej dziedzinie ;)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!