Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 21 września 2012

    Truskawkowy torcik

    Unknown | 15:10 | |




    Przyznam - kosztował mnie sporo cierpliwości ;)
    Tym bardziej będzie mi się go miło nosiło :D

    60 komentarzy:

    1. omnomnomnomnomnomnom, aż chciało by się zjeść ♥

      OdpowiedzUsuń
    2. Jest idealny ^^ Na pewno nie mało się nad nim napracowałaś :)

      OdpowiedzUsuń
    3. a mówiłaś że nie lubisz robić tortów ;)piękny :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Mam sprawę: posiadam kolczyki w kształcie kawałków tortu tęczowego i chciałabym je odpicować jakimiś kawałeczkami owoców, czy polewą... Byłabyś zainteresowana takim 'wyzwaniem'? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. jeśli opiszesz dokładnie swój genialny pomysł to jasne :D

        Usuń
    5. ale do faktury biszkopta mogłaś się nieco przyłożyć -.-

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no chyba się przyłożyłam >_<
        (godzinę, którą nad tym spędziłam mogłam poświęcić na ciekawsze rzeczy xD)

        Usuń
    6. Śliczny, cudowny... Ach... *.*

      OdpowiedzUsuń
    7. jak zawsze tworzysz cudne torciki

      OdpowiedzUsuń
    8. cudowne :)
      czy byłabyś zainteresowana współpracą z moim blogiem? - napisz - adriana527@wp.pl

      OdpowiedzUsuń
    9. słoodki,cudownyy...chętnie bym go zjadła ;D <3

      OdpowiedzUsuń
    10. no wygląda na bardzo pracowity :) a ten bulion (kuleczki) nie odpadnie z polewy ?:D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nieee, chyba, że ktoś by się uparł i chciał go zdrapywać xD

        Usuń
      2. no to fajnie, że nie odpadają :D mnie niestety czasem odpadały jak je zatapiałam w fimo liquid :(

        Usuń
    11. cudowny!

      http://vixa-visions.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    12. piękny torcik :> super jest ta polewa ;>
      mitotitoo.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Świetny! długo musiałaś go dźgać :D

      OdpowiedzUsuń
    14. śliczny :) uwielbiam takie słodkości :)

      OdpowiedzUsuń
    15. świetny, śliczne kolorki ) i faktycznie lepiej pasuje do niego - smak różany niż truskawkowy :)

      OdpowiedzUsuń
    16. Tynko czy to jest na sprzedaży? ;p

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ten nie, ale mogę zrobic taki sam :D
        (lubię mieć dla siebie prototypy xD)

        Usuń
      2. A za ile? ;D

        Usuń
    17. zdjęcia robione lustrzanką czy kompaktem?:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. oj ja już tylko lustrzanką :)

        Usuń
      2. a jakim obiektywem? bo ja mam nikona, ale te mm to będą zbliżone pewnie:)

        Usuń
      3. portretówką + 1 pierścien
        (podrzucam Ci linki bo może nie miałaś szansy tu zajrzeć :))

        http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/05/sprzet-fotograficzny-cz-1-body-i.html
        http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/05/sprzet-fotograficzny-cz-3-pierscienie.html

        Usuń
      4. a możesz mi podać parametry tych obiektywów? bo wyczytałam że masz właśnie tą portretówkę i makro, ale nie mogę odczytać z nich tych parametrów, a na tym mi zależy:) dzięki!

        Usuń
      5. znaczy ja na jeden mówię i portretówka i macro xD

        to canon 50 mm f/1.8 II
        to jego pełna nazwa, nie wiem o jakie konkretne parametry Ci chodzi ;))

        Usuń
      6. no właśnie o te 50mm mi chodziło:) czyli muszę szukać do swojego nikona podobnych parametrów... i on z jakiej odległości ostrzy przy zdjęciach w trybie macro?

        Usuń
      7. od ok 30 cm. To niestety strasznie dużo, dlatego ja dokupiłam pierścienie. Taki zabieg najbardziej się opłacił, bo to najtańszy obiektyw + te nakładki (ok 80 zł) i mogę już ostrzyć z odległości 1 cm :D

        Usuń
    18. Wiem ze moze bedzie glupie to co powiem,ale jak sie dowiedzialam o smierci Pepy-to sie poplakalam,strasznie ci w spolczuje,ale naj wazniejsze jest to ze jest w lepszym miejscu........

      OdpowiedzUsuń
    19. Ten torcik mnie rozwalił... Piękny, nie ma co.. Widać, że warto było ;)

      OdpowiedzUsuń
    20. wow! :D chętnie bym go zjadła ;p wygląda smakowicie :)

      OdpowiedzUsuń
    21. Uwielbiam takie słodkości .Pozdrawiam i zapraszam do siebie

      OdpowiedzUsuń
    22. Torcik świetny jest. Pamiętam, robiłaś kiedyś taki inny, duży, no nieważne, ale była wtedy mowa o robieniu biszkoptów. Podobno trzeba było użyć sody. Nie wiem jak innym, mi nie wyszło niestety :(. Zrobiłabyś taką instrukcję, czy to jakaś firmowa tajemnica?

      dziewczyna25

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. fimo liquid + modelin + proszek do pieczenia lub właśnie soda :)

        Usuń
    23. nabrałaś mi ochoty na babeczkę!:D

      OdpowiedzUsuń
    24. Zrób jeszcze post z muzyką <3
      A ttorcik jak marzenie *_*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. już gotowy, tylko nie wiem kiedy publikować xD

        Usuń
      2. dzisiaj ; ]] ; *

        Usuń
      3. nie, nie, musze przygotować dla was posty gdy mnie nie będzie :D
        (komputera nie biorę, jak ja przeżyję? xD)

        Usuń
    25. Śliczny!
      Widać, że "trochę" czasu nad nim spędziłaś. ; )

      OdpowiedzUsuń
    26. o raaany jaki cudny *.*

      a tak btw, odpisujesz na maile, masz czas? bo wysłałam dawno i nie dostałam odp..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. odpisuję, ale czasem moja poczta ma zamułę ;___;
        jeśli nie odpisałam, napisz jeszcze raz :D

        Usuń
    27. Super ! Zapraszam do mnie - cupcakess-and-cookiess.blogspot.com .

      OdpowiedzUsuń
    28. O rajciu jaki super! Słoodziutki :)

      OdpowiedzUsuń
    29. Torcik jest przecudowny !!! w życiu nie widziałam śliczniejszej rzeczy !!! Proszę czy mogła byś zrobić do niego jakiegoś tutka?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!