Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 5 września 2012

    Moja playlista

    Ciasteczka Tynki | 14:07 | |


    I jak tam moje słońca już po szkole? Ja mam dzisiaj wolne i spędzam dzień z koleżanką na zakupach, ale przygotowałam dla was muzyczny post :)

    Po powrocie do miasta nie rozstaję się ze słuchawkami. Godzinna podróż na uczelnię i z powrotem zmusza do poszukiwania coraz to nowych piosenek.
    Dlatego przygotowałam już 3 post z tej serii.
    Tradycyjnie dołączam do nich mój krotki opis. Dla mnie piosenki to nie tylko zbiór dźwięków i zlepki słów. To emocje i wspomnienia.
    Może i tym razem znajdziecie coś dla siebie? ;>
    tu poprzednie "odcinki"
    1 i 2

    Fun. - Some nights
    Bo muzyka kojarzy mi się z piosenkami z "Króla Lwa"

    Laleh - Invisible
    nie spodobała mi się na początku, ale z każdym kolejnym przesłuchaniem wsiąkałam w nią coraz bardziej

    Olly Murs - Dance With Me Tonight
    Ten Pan był w poprzednim zestawieniu, ale ta piosenka podoba mi się jeszcze bardziej. Fajny teledysk i sam artysta wygląda na uroczego faceta :D witam w gronie moich ulubionych wykonawców!
    (dopiero teraz widzę, że zamknęli go w areszcie w dniu moich urodzin ^^)


    Maroon 5 - One more night
    You and I go hard at each other like we're going to war.
    You and I go rough, we keep throwing things and slamming the door.
    Och skąd ja to znam?

    Claude Kelly- I hate Love
    może muzyka nie jest powalająca, ale tekst zdecydowanie mnie przekonuje


    Mikhael Paskalev - I Spy With My Little Eye
    Na pewno znacie :D ostro świrowałyśmy przy refrenach (prawie jak ten Pan :P)!

    Uminari (Ze ścieżki dźwiękowej "Clannad")
    nie wiem czy są tu jakieś fanki anime, ale jeśli tak z pewnością oglądały Clannad. Ten utwór wrył mi się w głowę. Ściska serce chociaż nie ma w nim słów


    Noah - Sexy And I Know It
    znacie oryginalną wersję? NIENAWIDZIŁAM TEJ PIOSENKI. Dopóki nie usłyszałam tego gościa. Jego głos, ta wersja. RETY! Teraz gdy rano maluję się przed wyjściem tańczę i śpiewam przed lustrem razem z nim xD


    Parachute - Kiss me slowly
    Czemu lubię tą piosenkę? Tak, tekst ma rzeczywiście cudowny, ale to nie to. Jej zmieniona wersja była w grze "the sims" i od razu przypadła mi do gustu

    Silence the City - Beds of Roses
    Rety kotlety, jak ja się do tego drę. Nie usiedzę w miejscu kiedy ją sobie puszczę

    Plain White T's - You And Me
    You and me, we couldn't stand being normal
    That's why we, make a good you and me
    We both laugh, at the most random situations
    That's the key, baby don't you agree?
     GENIALNE! :D

    Panic! at the disco - Folkin' around
    uwielbiam ten zespół. Koszmarnie. Od czasów gimnazjum. Ale nie mam pojęcia, dlaczego akurat ta tak krótka piosenka podoba mi się najbardziej.
    Btw. Kocham ich za ilość trudnych słów. Mają niewiele piosenek które jestem w stanie zrozumieć bez zajrzenia w tekst :)


    The Kooks - Naive
    Och the Kooks. Mam nawet ich płytę! (jakie to staroświeckie). Tą piosenkę lubię najbardziej :)


    PSY- Gangnam Style
    CZEEEEEEEEEEEEEEEMU?

    19 komentarzy:

    1. Piosenki muszę do końca przesłuchac, ale zaczyna się fajnie :)
      PS.Śliczne paznokietki.

      OdpowiedzUsuń
    2. jeej, Tynka, uwielbiam te posty:))

      OdpowiedzUsuń
    3. ja tak wolę po drodze do pracy (dobre pół godziny drogi) czytać książkę ;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Noah genialny!!! Też nienawidziłam tej piosenki...

      OdpowiedzUsuń
    5. AAAAaaaaAAAAaaa uwielbiam Panic! A zwłaszcza tą piosenkę-http://www.youtube.com/watch?v=TFSIm3Zeecg
      teledysk jest..."ciekawy" XD,ale nuta ochhhhhhhhhhhhhhh jedyna w swoim rodzaju,kocham,kocham:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. och no uwielbiam :D

        mam z resztą tą płytę :3

        Usuń
      2. zazdroszczę :/ :*

        Usuń
    6. Kilka z tych piosenek znałam, resztę przesłuchałam i muszę Ci powiedzieć, że naprawdę fajne są! :)
      PS. Tynka, mieszkasz w Warszawie, tak? Można wiedzieć, jaka dzielnica czy nie bardzo? :)

      OdpowiedzUsuń
    7. O rany! Noah będzie mnie prześladował teraz! :P
      Z tu przedstawionych zespołów znam jeszcze Panic! at the disco. Ostatnio mam na nich fazę. Najbardziej na "I write sins not tragedies". :P
      Niestety nie przesłuchałam jeszcze wszystkich, ale na pewno dosłucham. Gust muzyczny to masz. :D
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Panikarzy to ja znam wszystkie piosenki, do niektórych tekst na pamięć :D

        dziękuję~! :3

        Usuń
    8. Haha .. gangam style :D Nie mogę przestać tego słuchać ^^

      OdpowiedzUsuń
    9. GANGNAM STAJ <3 uwielbiam to xD

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!