Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 11 listopada 2014

    Prawie 23-latka

    Unknown | 13:26 | |

    Na dzisiejszych zdjęciach późno jesienny outfit sprzed kilku dni. W końcu udało mi się dopasować do czegoś mój zależały kapelusz. Pomimo zakradających się przymrozków, uważam że mamy nadal naprawdę piękną jesień, więc mogłam wyciągnąć mój cienki płaszczyk, który ma już uwaga, uwaga.. 8 lat! Kupiłam go jeszcze w gimnazjum :O
    Zwróćcie uwagę na serduszkowe rajstopy! Mama dorwała je dla mnie w jakimś outlecie, jestem nimi absolutnie zauroczona i mam nadzieję, że nie podrą mi się w tempie błyskawicznym (jak pozostałe zwykły to robić :(
    Cieszcie się ostatnimi podmuchami ciepłego słońca, winter is coming! >_<




    8 komentarzy:

    1. piękna stylizacja :)
      http://hi-feszyn.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    2. Bardzo ładny kapelusz... wszystko! :D

      OdpowiedzUsuń
    3. Tynko Tynko! Wybierasz się na koncert The Baseballs w poniedziałek najbliższy do Stodoły?

      OdpowiedzUsuń
    4. Ahh , Gra o tron *.*
      ostatnio widzialam taki obrazek: Mikołaj siedzący na takim tronie jak w GOT tylko utworzonym z butelek coli i podpis CHRISTMAS IS COMING :D

      Ps. if you know what I mean xD

      OdpowiedzUsuń
    5. Ja też mam jeden płaszczyk zimowy od 5 lat już i nadal jest w modzie :P

      OdpowiedzUsuń
    6. Kasia O Siedmiu Twarzach12 grudnia 2014 19:40

      boosz! masz obłędne usta, piękne i niesamowite

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!