Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 9 listopada 2014

    Iphone 6

    Unknown | 14:23 | |

    Obudowy zajmują teraz większą część mojego wolnego czasu, ale w końcu mogłam użyć malowanych ciasteczek nie tylko jako elementów biżuterii! Na dodatek mogłam je po raz pierwszy wykorzystać na najnowszym modelu iphone'a. Zazwyczaj nie jestem na bieżąco z premierami tego typu gadżetów, ale w przeszłości mi się za to oberwało, więc tym razem trzymałam się na baczności! :D

    Przez nawał pracy blog ostatnio mocno ucierpiał, ale przypominam, że codzienną dawkę moich zdjęć zobaczycie na moim Instagramie :))

    5 komentarzy:

    1. Madame Lipstick9 listopada 2014 21:34

      Mniaaaam :D Ale arcydzieło! Aż chcę się to schrupaććć :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Pięknie się prezentuje :)
      http://indywidualnaa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Cudowne są te obudowy ! Jedyne w swoim rodzaju :) jest możliwość zamówienia obudowy do iPhone 5c?
      Pozdrawiam :)

      www.kamii-foto.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. śliczne,a masz na samsung note 4?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!