Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 8 lutego 2014

    Z herbatnikiem

    Unknown | 17:24 | |


    Dzisiaj obudowy nieco skromniejsze, na które pomysł podsunęła jedna z czytelniczek
    Nie są tak bogate, ale nadal zachowują swoją subtelną słodkość
    No i mają ważną zaletę: mieszczą się w kieszeni :D




    PS. Przeszłam w końcu GTA. Jest mi teraz trochę smutno xD

    21 komentarzy:

    1. Cudne obudowy :) Dobrze, że myślisz też o osobach, które nie mają tak wielkich kieszeni jak dorośli xD Zazdroszczę, ja w GTA zatrzymałam się w jednej z pierwszych misji...

      OdpowiedzUsuń
    2. świetnie ci wyszły ; D

      OdpowiedzUsuń
    3. Śliczne! Podobają mi się i te bogate i te skromne. Wszystkie są piękne♥

      OdpowiedzUsuń
    4. Cudownee! *.*
      Też chciałam zrobić taką obudowę, ale tak prywatnie, dla siebie... Niestety w porę opamiętałam się, że poziom mojego modelinowania nie wychodzi jeszcze poza kawałki tortu i podstawy babeczek, a foremek żadnych nie posiadam, więc sobie odpuściłam ;_;

      Ej, ja to grałam w GTA głównie po to, żeby rozjeżdżać ludzi XD Nie wiem, jak można mieć w tym inny cel! XD

      OdpowiedzUsuń
    5. Tak bardzo podziwiam Twoje obudowy ;o każda ma swój wyjątkowy urok ;)

      OdpowiedzUsuń
    6. A ta druga obudowa, to na jaki telefon?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. masz rację, powinnam podać modele :)
        pierwsza jest na sony xperia J, druga na samsung galaxy trend :)

        Usuń
    7. Urocza, minimalistyczna obudowa! Transparentna wygląda wręcz genialnie!

      OdpowiedzUsuń
    8. Ślicznie! Zapraszam do mnie dopiero zaczynam: artmodelinowo.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Są śliczne! I oczywiście gratuluję przejścia GTA ;D

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    10. ee.. mimo że skromniejsze, to nie straciły swojego uroku :3

      OdpowiedzUsuń
    11. Wyglądają przepysznie :D. Też gram w GTA V, ale nie lubię robić misji. Mi wystarczy jeżdżenie po mieście i kradzież samochodów. Hahahah :D

      OdpowiedzUsuń
    12. o ta druga jest na mój telefon chcę, chcę <3
      A może tym razem obudowy z fast foodami? :D Albo z kotkami! *_*

      OdpowiedzUsuń
    13. Jak fajnie, że się mieszczą w kieszeni. :D Jedna moja obawa przed obudowami rozwiana! :D

      OdpowiedzUsuń
    14. świetne *.*
      zapraszam http://keep-calm-i-am-laura.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    15. Kochana, jest możliwość że kiedyś twoje obudowy potanieją? Monet brak, chęci na piękną obudowę ogromne. :< Mam na myśli cenę 40, 45 zł. + teraz dużo osób ma galaxy trenda, więc obudowy na niego to strzał w dziesiątkę (;

      OdpowiedzUsuń
    16. czasami robię wyprzedaże, ale niestety większych obniżek na razie nie przewiduję (bardzo prosta sprawa - w cenę każdej muszę wliczyć marżę dla sklepu, podatki, zusy, ubezpieczenia, inne bzdety)
      jest mi strasznie przykro z tego powodu, bo nienawidzę, gdy 70% ceny to tak naprawdę puste koszta, które musi ponosić kupujący. Będę kombinować i szukać lepszych hurtowni. Na razie walczę o to, żeby ceny pozostały tak niskie jak są ;)

      OdpowiedzUsuń
    17. Śliczne te obudowy ^^
      Ja GTA nie przeszłam (bo nie mam), ale lubię sb pomaniaczyć z kuzynem :3

      OdpowiedzUsuń
    18. Chyba bardziej podobają mi się takie prostsze obudowy. Cudowne są! *.*
      Gratuluję przejścia GTA, ja zazwyczaj zatrzymywałam się na którejś z misji i miałam dość. :D

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!