Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 4 maja 2013

    Specjalne niebieskie słuchawki

    Unknown | 14:36 | |


    Te słuchawki zostały wykonane już jakiś czas temu na specjalne zamówienie.
    Potraficie zgadnąć co miało być motywem przewodnim? :)





    odpowiedź: kolor niebieski :D

    już jutro wracamy do domu!!! Szykujcie się jak zwykle na mnóstwo zdjęć i miejmy nadzieję na zacnie zmontowany filmik xD

    18 komentarzy:

    1. Śiwetne te kolory i wgl :3

      OdpowiedzUsuń
    2. świetne słuchawki :)

      zapraszam ; http://naaikoo.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Kocham słuchać muzykę, a mając takie słuchawki to jak być w raju.

      http://byczyss.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Prześliczne!!!!
      Uwielbiam niebieski kolor:)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    5. słodkie, słodkie i jeszcze raz słodkie! Można przytyć od samego patrzenia się :3

      OdpowiedzUsuń
    6. Szanuję Ciebie i Twoja pracę.. aczkolwiek akurat tego bym nie nosiła. po prostu wydaje mi się, że jest tego za dużo. No, ale to jest moje zdanie. To znaczy bardzo mi się to podoba, bo jest niebieskie i w ogóle.. ale za dużo tego^^ jednakże bardzo lubię Twoje dzieła^^ Chętnie zobaczę następne^^ Mam nadzieje, ze się nie obrazisz^^
      Pozdrawiam ;*

      Miśka

      OdpowiedzUsuń
    7. Śliczneeee ^^ te mi się najbardziej podobają, bo niebieskie :3

      OdpowiedzUsuń
    8. Jeju, są świetne!
      Muszę wreszcie zebrać się w sobie i zgromadzić fundusze, bo na takie słuchawki mam chrapkę od dawna ;D

      OdpowiedzUsuń
    9. odpowiedź była taka prosta, a ja myślałam o jakichś skomplikowanych odpowiedziach ;p

      OdpowiedzUsuń
    10. Świetne ! Uwielbiam niebieski i są dla mnie idealne !

      OdpowiedzUsuń
    11. Fajny blog!
      Nominuję Cię do The Versatile Blogger Award. Jeśli nie wiesz o co chodzi zajrzyj na mojego bloga tam wszystko opisałam.
      aliczek.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Śliczne są! Osoby które cię wybierają, byś im zrobiła coś, trafiają idealnie!

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!