Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 7 marca 2014

    Owocowa

    Unknown | 16:18 | |


    Dzisiaj kolejne podejście do lepienia owoców! Uważam, że nad truskawką muszę popracować, co więcej - ulepiłam już jej nową wersję, ale postanowiłam opublikować na razie początkową wizję aby widać było najważniejszy w tym wszystkim progres ;D


    16 komentarzy:

    1. Owocki! Piękne borówki, jedyne do czego mam zastrzeżenia to truskawka i banany. Takie chyba za ciemne. Cytrynka wyszła nieco lepiej niż pomarańcza, ale obie cudne ;3

      OdpowiedzUsuń
    2. śliczna obudowa ; D

      OdpowiedzUsuń
    3. o rajuu, jaka świetna! :3 aż ślinka cieknie :D

      OdpowiedzUsuń
    4. Fajnie, ale banan troche niepodobny

      OdpowiedzUsuń
    5. Wygląda świetnie! Inna od wszystkich, jakie dotychczas tutaj spotkałam :)

      amcia-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Ale kolory mają dość ciasteczkowe. :D Lepisz zdecydowanie za mało owocowych... ;D

      Jak tam challenge? ; )

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. uch, ciężko - całe dnie spędzam nad obudowami :<

        Usuń
    7. Hej. Mam na imie Monia i od pewnego czasu interesuję sie lepieniem. Zainspirowala mnie kumpela. Podobaja mi się Twoje prace myslę ze masz talent

      OdpowiedzUsuń
    8. Hej Tynko! Właśnie sobie siedzę i piszę do szkolnej gazetki o Twoim blogu, bo jest świetny =D. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko...

      OdpowiedzUsuń
    9. Ale cytryna i banan wyszły ci świetnie! jak prawdziwe ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Hej
      1) jak lepisz te rurki
      2) gdzie kupujesz te wkrętki, które wbijasz w modelinę jak robisz breloki lub naszyjniki?
      Z góry dzięki za odpowiedź, S

      OdpowiedzUsuń
    11. to akurat najłatwiejszy element ze wszstkiego - wystarczy owinąć w okół siebie dwa różne wałeczki i przeturlać je w rękach lub po czymś płaskim

      na allegro :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Cytrynka i pomarańcza ♥ Borówki, mandarynki - pychotka. Chyba nie mogłabym mieć takiej obudowy ;P

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!