Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    niedziela, 24 lutego 2013

    Rum tur

    Ciasteczka Tynki | 16:12 | |



    Obiecałam, nakręciłam :))


    muzyka: Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

    66 komentarzy:

    1. yyYYY,FAJNY POKÓJ I FAJNY FILMIK,ALE MUZA NIE PASUJE JAKBY..

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Pasuje idealnie, tylko trzeba wsłuchać się w słowa ;) Super film! Pozdrawiam :))

        Usuń
      2. Naprawdę kawał dobrej roboty! Super klimat i dobrana muzyka uwielbiam monet 1;08 z twoim szczurkiem!

        Usuń
    2. Śliczny pokój i The Sims <3

      OdpowiedzUsuń
    3. świetny filmik :) masz świetną atmosferę w pokoju ; *

      OdpowiedzUsuń
    4. Pokuj masz suuperowy! Ale najlepsze w tym filmiku to te jajka xD Świetnie skaczą!! :D
      Zapraszam również do mnie na bloga i będzie mi ogromnie miło jeśli na niego zajrysz choć na chwilę i skomentujesz--> będę naprawdę bardzo wdzięczna :))))

      OdpowiedzUsuń
    5. Pokój dość fajny ale ja nie mogłabym w nim mieszkać xD Za dużo rzeczy na wierzchu itd ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja rozumiem, szkoliłam umiejętność życia w takich warunkach od małego :D

        Usuń
    6. Super,jestem zachwycona !! Dziewczyno jakie ty masz umiejętności!:) Jakich obiektywow używasz ,mogłabys mi napisać ? Ja uwielbiam robić zdjęcia z małych odległości,jeżeli masz chwile odwiedź mnie :http://dadiprezentuje.blogspot.com/
      Pozdrawiam Dariaa ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://ciasteczkatynki.blogspot.com/p/mini-poradnik-fotograficzny.html
        tutaj masz wszyściutko (prawie, nie opisywałam tylko najnowszych obiektywów od analogów)
        a film kręciłam portretówką, bo uwielbiam te zmiany ostrości (co chyba zbyt dobitnie widać :P)

        Usuń
    7. Fajny filmik taki inny <3 Bardzo mi się podoba super atmosfera !

      OdpowiedzUsuń
    8. Wreszcie ktoś, kto ma tyle samo rupieci co ja ;__; Ja swoich nie potrafię się pozbyć, są mi potrzebne :3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ostatnio wywaliłam 10 worów! :D
        ale uwielbiam pierdoły, prawda to

        Usuń
      2. Haha :D Podziwiam Cię. Mi też się udało jakiś czas temu wywalic dwa wory

        Usuń
    9. Świetny pokój :) Aż mam ochotę pograć w Simsy :D

      OdpowiedzUsuń
    10. ksiazki, ksiazki, ksiazki! peeelno ksiazek :D

      doszukalam sie nutelli, o mniam *.*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. to tylko część, bo stoją w dwóch rzędach :D

        jest i nutella, gdyby depresja napadła mnie w środku nocy, stoi tuż przy łóżku :P

        Usuń
      2. "Audycja zawierała lokowanie produktu" :D

        Usuń
    11. A jajka, bo fajnie skaczą xD No nie mogę, genialna jesteś :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Tak jak się ogląda ten filmik, to aż szkoda, że się kończy xD Fajny pokój, filmik meeegaaa ;)

      OdpowiedzUsuń
    13. Czasami wolałabym mieć mniejszy pokój, bo w tym który mam nie mam zbytnio prywatności i jest taki bardzo pusty. Nie czuć w nim tego klimatu :/
      Twój pokój jest superowyy :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja się w swoim czuję jakbym mieszkała w szafie, ale w sumie nie mogę narzekać, wystarcza na moje potrzeby :D

        Usuń
      2. Ja też mam mały pokój i czuję się w nim jak w schowku na miotły. :( Trzeba przyznać, że bardzo przytulnie sobie urządziłaś swój kącik. :)

        Usuń
    14. Fajnie to wszytko pokazałaś ;) Brakuje mi tylko takiego pokazania całości ;) Czy Twoje lampki świecą cały czas 24h?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. lampki włączam w nocy, zamiast górnego oświetlenia, które czasem jest zbyt mocne. Dają niesamowity klimat, dlatego zostawiłam je sobie i myślę, że powiszą tu cały rok :D

        całości jeszcze nie mogłam, bo dopiero dostałam pufę, na dodatek wygląda to mało atrakcyjnie xD

        Usuń
    15. jakoś nie widziałam tu twojego pokoju? nie widziałam, łóżka, biurka itd.. w ogóle są to same urywki czegoś z twojego pokoju a nie wycieczka po pokoju jak wynika z nazwy-room tour. bez sensu

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no przecież jest pokój, nawet łóżko! xD
        jak mam pokazać biurko, skoro go nie mam??? :P

        poza tym tak się składa, że nie będę robić filmów tak jak robią je wszyscy inni, to jest dopiero beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeez sensu!

        Usuń
    16. Jaki pozytywny ten filmik. : ) Ślicznie masz w pokoju. Szkoda, że u mnie nie jest tak przytulnie.. ; )

      OdpowiedzUsuń
    17. Mały, ale bardzo gustowny i przytulny pokoik :)

      OdpowiedzUsuń
    18. musisz niedługo pokazać całość, nie damy ci spokoju:D
      a brałaś skądś inspiracje jeśli chodzi o gospodarowanie taką przestrzenią itd. czy nie? bo wyszło genialnie :)))

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. och dziękuję :D

        nie, nie, jeździłam z meblami po całym pokoju

        teraz pojawiła się jeszcze wielka pufa, ale musi poczekać na premierę :3

        Usuń
    19. Które leginsy wybrałabyś?
      1. http://alohafromdeer.com/leginsy/lipstick.html#
      2. http://alohafromdeer.com/leginsy/florals.html
      A może jakieś inne z tej strony? Proszę, zależy mi na twojej opini ;]

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. och ja zdecydowanie te w kwiaty :D

        Usuń
    20. bardzo fajny pokój :))

      is-charlie.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    21. Na czym polegała twoja współpraca z ankyls?
      Przepraszam, ze zadaję 2 raz, ale przedtem chyba przeoczyłam twoją odpowiedź^^

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. hmmm.. wysłałamm jej moje prace, bo już kiedyś ze sobą rozmawiałyśmy :))

        Usuń
    22. supcio, ale szkoda że nie pokazywałaś całosci i opisywałaś co gdzie masz itd. mam nadzieje ze sie taki jeszcze zjawi

      OdpowiedzUsuń
    23. jaki masz model telefonu?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. teraz używam mojej starej LG Areny

        Usuń
    24. genialny filmik ;d
      Ja też mam mały pokoik, ale baaardzo go lubię ;p

      OdpowiedzUsuń
    25. Jak wietrzysz sylikon i ile tzn, no nie wiem czy np, dajesz go za okno czy coś bo jak nie mogę pozbyć się tego zapachu :)

      OdpowiedzUsuń
    26. Czytałam : http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/10/wspopraca-z-qnsztpl.html#comment-form
      Podasz link do strony na ktorej kupilas tą masę plastyczną? Jak się jej używa? To taka masa jak modelina czy inna, też twardnieje po upieczeniu ?

      OdpowiedzUsuń
    27. Hej,czy to przypadkiem nie twoje słuchawy?Ktoś je dał na besty!:)
      http://besty.pl/2155595
      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no moje, ale najstarsze, BLEEEEEE XD

        Usuń
    28. kochają cię Tynko :))

      http://besty.pl/2155595

      OdpowiedzUsuń
    29. Gdzie i za ile kupiłaś manekin do rysowania?? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. o maaaatko, dostałam go jak miałam jakieś 12 lat :D
        z tego co pamiętam to był z IKEI :)

        Usuń
    30. śledzę Twojego bloga już jakiś czas i podziwiam Twój talent! Sama się zastanawiam, czy nie spróbować modeliny :D jesteś inspiracją! :D

      Pozdrawiam! :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. próbuj :D
        jak sie nie spróbuje to później się załuje :3

        Usuń
      2. najpierw jeszcze poćwiczę to co robię teraz :D następna w kolejce jest modelina :D dzięki! :)

        Usuń
    31. Odpowiedzi
      1. co najwyżej mogę skopiować, bo muszę mieć gdzie spać :P

        Usuń
    32. Hej,masz super szczurka. Też mam zwierzątko domowe-Świnkę Morską.Zapraszam na mojego bloga o niej:
      http://codziennezyciemojejswinkimorskiej.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    33. Ja mam pytanko, gdzie kupiłaś baleriny w kropki? I tą apaszkę kolorową w paski? <3

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. w Rzeszowie za 4 złote a apaszkę dostałam daaawno temu :))

        Usuń
    34. ojeeeej kucyk z seri roku 1997? :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. TAAAAAK!
        miałam całą kolekcję, ale w tym roku je pożegnałam, zostawiając sobie tylko najulubieńszego :3

        Usuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!