Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 23 lutego 2013

    Bransoletka z tortem malinowym i gorącą czekoladą

    Unknown | 15:12 | |







    A tak się to ustrojstwo otwiera:


    Ps. Mam promotora! Tytuł inżyniera jest już krok bliżej >_<

    44 komentarze:

    1. omomo *.* prześliczna ! nosiłabym *.* xD

      OdpowiedzUsuń
    2. Wchodze na Twojego bloga dcodziennie, nie wiem czy zauwazyłas.. i ...
      No skomentowałam bym to, co pokazałas w tej notce, ale Ty i tak znasz moje zdanie na każdy temat w tym blogu.. czyli <3 <3 <3 <3 *.*

      OdpowiedzUsuń
    3. Śliczna ta bransoletka! *.*

      OdpowiedzUsuń
    4. Niewątpliwie - masz talent! :)

      OdpowiedzUsuń
    5. śliczny torcik :)
      naprawdę jesteś umysłem ścisłym ? nie pasuje to jakoś do takiej wesołej dziewczyny xD

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. umysły ścisłe nie są nudne, tylko mają specyficzny sposób myślenia :D
        zdecydowanie bliżej mi do umysłu ścisłego niż humanistki ^^

        Usuń
    6. Jaka fajna bransoletka! :-)

      OdpowiedzUsuń
    7. Żeby pokazywać takie rzeczy głodnym ludziom... xD
      Pysznie to wygląda!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przepraszam :D
        ale w sumie na blogu są niemal same słodycze, w moim pokoju jest jeszcze gorzej xD

        Usuń
    8. Fajnie się prezentuje na rączce:)

      OdpowiedzUsuń
    9. Łoo. fajna ;>
      zapraszam do mnie ^^

      OdpowiedzUsuń
    10. cudna ;)
      zapraszam do mnie http://guma-balonowa.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    11. Jeju! Ty naprawdę sama to wszystko robisz!? Twoje prace są genialne! Świetny blog. Obserwuję i będzie mi bardzo miło jak zajrzysz:
      eingharp-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. grr, zgłodniałam!
      ;) Zosia

      OdpowiedzUsuń
    13. wczoraj oglądałam wszystko, co znalazłam w zakładce ,,lepimy z modeliny" i od tego czasu zyskałaś w moich oczach jeszcze więcej ;D podziwię Cię ten Twój talent i pasję ;>

      OdpowiedzUsuń
    14. A co studiujesZ?

      OdpowiedzUsuń
    15. Piękne to jest!Szczególnie to ciastko.:)
      Mam takie pytanko:Czy byłaby możliwość zrobienia tutorialu na herbatnik?Chodzi mi o to, że ten twój jest taaaki realistyczny, mi taki nie wychodzi, gdy cieniuję białą modelinę.Jaki masz na niego sposób(jeśli to nie tajemnica)?:)
      Kinga.
      ps.dzięki twojej zachęcie chyba znalazłam sposób na polewę inny niż Fimo Liquid.Zobaczymy czy się uda.:D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. wiesz co, ja herbatnik robię z foremki sylikonowej, którą robiłam na podstawie ciastek z Lidla xD
        nie za bardzo jest tam co pokazywać, chociaż moje herbatniki niby takie same a i tak przechodzą metamorfozy :P

        a cieniuję brązową :)

        Usuń
    16. Tynko, mam bardzo ważne pytanie. Czy fimo ciemnieje po upieczeniu? Czy tylko ja mam z tym kłopot...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie powinno, chyba że korzystasz z fimo transparentnego, wtedy znacznie zmienia kolor

        Usuń
      2. Kurcze... Nie, używam zwykłej. I temperaturę 120 stopni, przez pół godziny. Już sama nie wiem co jest nie tak. :c

        Usuń
      3. O matko, właśnie zauważyłam że ta fimo to jednak jest transparentna. Aż wstyd się przyznać xd

        Usuń
      4. no to dobrze, że źródło problemu zostało poznane :D

        Usuń
    17. Jesteś rewelacyjna!!!
      Dlatego zapraszam cię na mojego nowego bloga, oceń jak mi idzie, skomentuj itp.
      A jeśli dodasz do obserwowanych na pewno się odwdzięczę :)

      http://forxfun.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    18. Nie lubię tego typu bransoletek, ale ładna jest. ; )

      OdpowiedzUsuń
    19. Tyynko, posiadasz może zeszyt czy coś w ten deseń z rysunkami?^^ chciałabys moze go pokazac? łatwiej ci rysowac z pamieci, czy wolisz na cos patrzec?:)

      OdpowiedzUsuń
    20. Muszę to napisać. Mu-szę! :)
      Jestem zafascynowana Twoim blogiem,
      a biżuteria Twojego autorstwa jest po prostu cudowna!
      Linkuję Cię na swojej nowo powstałej stronie
      i, od dzisiaj, będę Cię śledzić :D
      Serdecznie pozdrawiam :)

      OdpowiedzUsuń
    21. śliczne * O *

      OdpowiedzUsuń
    22. Mniaaam :) Pyszna bransoletka :)

      OdpowiedzUsuń
    23. Tynko, ja mam pytanie z zupełnie innej beczki ;) wielokrotnie wspominałaś, że biegasz, a ja zbieram się do tego już hooooooo i jeszcze trochę, ale w tym roku postawiłam sobie cel - usportowić się choć minimalnie ^^ Tak więc, jeśli możesz, powiedz mi, jak zaczynałaś, jak się do biegania ubierasz itp. Przepraszam za wymagające pytanie i serdecznie pozdrawiam! ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. przestałam biegać ze względu na problemy z biodrami, bolą mnie gdy zbyt długo to robię, dlatego zmieniłam zestaw ćwiczeń :D
        ale biegałam w jakichś adidasach, legginsach i bluzie, ze słuchawkami w uszach :D
        ważne, żeby się nie poddawać. Na początku bardzo szybko brakuje tchu, ale nie wolno się zatrzymywać, tylko zmniejszać tępo. Z dnia na dzień będzie łatwiej ;)

        Usuń
    24. Tynko, jak ty masz obciętą swoją grzywkę? Tak mi się podoba! I jak ją obcinasz? Może dasz kiedyś jakiś filmik albo tutek jak ją obcinasz ; D Ja jestem załamana, bo mam straszę grzywkę i nie mogę jej ułożyć ani obciąć podobnie di Ciebie.... ;]

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. mam obciętą po skosie i wycieniowaną, w sumie za każdym razem robię to w ten sam sposób. Może zrobię filmik, ale dopiero co byłam u fryzjera i nie za bardzo mam na czym prezentować xD

        Usuń
    25. Nie wiem czy moj komentarz sie nie dodał czy co :< ale posiadasz zeszyt z rysunkami? wolisz rysowac patrzac na cos czy z głowy? :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. nie posiadam zeszytu, bo wolę rysować w komputerze :<

        Usuń
    26. Super ^^
      Branzoletka jest boska <3
      Obserwujemy? http://mikilove47582.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    27. Ojoj, na rėce wygląda świetnie ! :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!