Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 1 maja 2012

    Muffinki na talerzach

    Unknown | 16:26 | |

    35 komentarzy:

    1. Hej, a ta muffika ma podstawkę na 15mm?. ;D. Piękne, są ;P.

      OdpowiedzUsuń
    2. Pięknie to wygląda i naprawdę podziwiam Twoją pracę,ale nigdy nie odważyłabym się wyjść z domu z taką biżuterią ;D
      Ogólnie nie przepadam za pierścionkami ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. To fajnie Wam :))
      Śliczne muffinki i świetny pomysł.:DD/

      Kinga.

      OdpowiedzUsuń
    4. całą muffinke robisz z foremki czy tylko spód.? :0

      OdpowiedzUsuń
    5. cudne,masz do nich foremkę?! :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Baaardzo ładne i słodziasznee ; *** zapraszam ; http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    7. Ładnie wyszły. To prawdziwe (papierowe) papilotki? :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Świetne :D Zauroczyły mnie :]

      slodkie-ciasteczka.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    9. Śliczne ! Naprawdę , piękne . ! Jak będziesz miała czas to zajrzyj do mnie ; http://przyjazn-ponad-wszystko.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    10. Jaka była 1 rzecz zrobiona przez Ciebie z modeliny?

      OdpowiedzUsuń
    11. boooskie są! takie urocze :]

      OdpowiedzUsuń
    12. A czy znajdę w Empiku takie małe buteleczki, foremki, pałeczki(owocki.), wykrawaczki, kokardki, itp., itd. do modeliny??

      OdpowiedzUsuń
    13. Jakie ładnee.!!!!:]]

      OdpowiedzUsuń
    14. Śliczne co to jest za owoc na 2 zdjęciu na (muffinku) ??

      OdpowiedzUsuń
    15. zgłodniałam :* pysznośći :D

      OdpowiedzUsuń
    16. Śliczne !!!!!!

      Czekamy na nowe tutoriale ^_^

      OdpowiedzUsuń
    17. Czy wszyscy są w Sopocie?!
      Byłam wczoraj i spotkałam 4 znajomych :P

      OdpowiedzUsuń
    18. śliczniusio i słodziusioo :)
      zaprasza do mnie
      http://www.styloweone.blogspot.com/

      :)

      OdpowiedzUsuń
    19. hehe, ja patrzę teraz do internetu i widzę, że mnóstwo gwiazd się tam lansuje :P

      ale ja kompletnie nikogo nie spotkałam xD

      OdpowiedzUsuń
    20. nie pamiętam co było pierwszą rzeczą, ale wydaje mi się, że jakieś kolczyki sztyfty (na pewno nie ciasteczka, ani nic słodkiego) chyba świnki, albo szczurki :P

      raczej nie znajdziesz takich rzeczy w empiku :(

      OdpowiedzUsuń
    21. spód babeczki jest z foremki, resztą już zajmuję się sama (chyba odpowiedziałam na raz na pytania kilku osób :))

      OdpowiedzUsuń
    22. nie, te babeczki są znacznie mniejsze :)

      używam wszystkich rodzajów Fimo, w zależności od tego jaki efekt chcę osiągnąć :))

      OdpowiedzUsuń
    23. A jaki obiektyw ci sie rozwalil?

      OdpowiedzUsuń
    24. Ile kosztował obiektyw fisheye? Jakie on ma parametry? Ma jakiś "zoom"?

      OdpowiedzUsuń
    25. Jak określisz swój styl ubioru?

      OdpowiedzUsuń
    26. Podobają ci się vansy? ; )

      OdpowiedzUsuń
    27. mój fisheye nie ma zoomu, bo był stosunkowo tani (jak na ten typ obiektywu), około 900 złotych

      rozwaliłam 50 mm f/1,8 ;(

      podobają mi się, ale nigdy nie kupiłabym oryginałów, wolę wydawać pieniądze na inne rzeczy niż na ciuchy xD

      kolorowy. Zawsze ubierałam się bardzo kolorowo, chociaż ostatnio trochę przystopowałam z ich ilością :P

      OdpowiedzUsuń
    28. Kiedy dasz nowy post??
      Mogły by być częściej:).

      OdpowiedzUsuń
    29. Jakiej muzyki sluchasz?

      OdpowiedzUsuń
    30. rock & rolla :D

      oj nie wiem jak będzie z tymi częstymi postami :P

      OdpowiedzUsuń
    31. Pychotka! Świetne pierścionki. :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!