Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    piątek, 7 października 2011

    Wakacyjny filmik

    Unknown | 20:57 | | |

    dzisiaj jest tak brzydko, deszczowo, ohydnie, że aż się odechciewa wyglądać przez okno :/
    na szczęście pierwszy tydzień zajęć dobiegł końca, a na ocieplenie humoru wstawiam kolejny wakacyjny filmik
    tym razem bardzo plażowy, z Portugalii :)

    ktoś kojarzy muzykę?? :D


    14 komentarzy:

    1. ostatnie zdjęcie - cudne <3 oczu nie mogłam oderwać. I ogólnie podziwiam cię, widzą twoją biżuterię mimowolnie się uśmiecham, jest taka pozytywna ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. Zdjęcie naprawde cudne. A skoro jedno z najleprzych to chciałabym zobaczyć też inne ^^
      A piosenki nie kojarze... Yhm...

      OdpowiedzUsuń
    3. cudne te drugie zdjęcie :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Interesujesz się fotografią?;>

      OdpowiedzUsuń
    5. uwielbiam fotografię, chociaż miałam długą przerwę w robieniu zdjęć :/

      OdpowiedzUsuń
    6. Zdjęcie jest cudowne naprawdę świetne !
      A muzyka kojarzy mi się z simsów 1 z dodatku wakacje : D

      OdpowiedzUsuń
    7. nie mam jak :) słabe oświetlenie w domu..

      mega fotka.

      OdpowiedzUsuń
    8. haha muzyczka z Simsów :D! bardzo fajny blog, trafiłam na niego wspominając sobie to cudowne miejsce <3
      pozdrawiam!

      OdpowiedzUsuń
    9. Jak zrobiłaś to ostatnie zdjęcie? ; O

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Ale chodzi mi o to, jak zrobiłaś takI "efekt". Mocno je przerabiałaś? I jakim obiektywem?

        Usuń
      2. a przepraszam, to nie zrozumiałam pytania :D

        tylko podniosłam kontrast.
        Piękny zachód słońca broni się sam ;)

        Usuń
    10. W filmiku widać twarz dziecka w falach xd 2:53 koło skały tej co jest po lewo na dole, to twarz jest tak na lewo od tej skały. mam nadzieję, że mnie zrozumiałaś Tynka i reszta ;p

      Widzisz ?? :>

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!