Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    poniedziałek, 3 października 2011

    Muffiniątka

    Unknown | 17:54 | |


    kolejne maluszki :)
    (do ich robienia używam mniejszej foremki)

    17 komentarzy:

    1. Te w czerwonych foremkach śliczne!

      OdpowiedzUsuń
    2. mmm z cytrynką/pomarańczą :D:D great!! :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Mam na nie wielką ochotę ; >

      OdpowiedzUsuń
    4. a robisz naszyjniki na zamówienie? : )

      OdpowiedzUsuń
    5. a robię ;)

      uwielbiam to, że każdemu podoba się co innego, tak powinno być :D

      OdpowiedzUsuń
    6. Jeju, słodkie :33

      Zrobisz babeczki - Shrek i Osioł? :3

      OdpowiedzUsuń
    7. taaak, obiecałam na fejsbuku więc będą ;)
      co prawda teraz kompletnie nie mam czasu, ale jak tylko znajdę chwilkę -> na pewno postaram się ulepić :D

      OdpowiedzUsuń
    8. bardzo piękne te maluszki ale mi nie wychodzą możesz wstawić tutorial jak je zrobić?

      Będę bardzo wdzięczna. Proszę.Pozdrowienia:)

      OdpowiedzUsuń
    9. te maluszki są piękne ale mi nie wychodzą jeśli będziesz miała czas to zrób na nie tutorial. Będę wdzięczna. Proszę. Pozdrowienia

      OdpowiedzUsuń
    10. Cześć robie kolczyki i babeczki z modeliny mam pytanie : wiesz może gdzie można kupić taki foremki do babeczek ?? Czy może ty je sprzedajesz ??
      Będę wdzięczna jeśli odpowiesz. ; ))

      OdpowiedzUsuń
    11. ja kupuję na etsy.com (wpisz muffin/cupcake mold -> wyskoczy ;))

      OdpowiedzUsuń
    12. Dziękuje napewno skorzystam !! ; ))

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!