Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    wtorek, 25 października 2011

    Kolczyki pierniki

    Unknown | 20:13 | |






    będę was teraz zamęczać świątecznymi piernikami :F

    9 komentarzy:

    1. jestem fanką Twoich wyrobów,lecz iestety teraz muszę przyznać,że te pierniczki nie przypadły mi do gustu.Jakieś takie za cienkie i za jasne.Ale ja się pewnie nie znam ; )

      OdpowiedzUsuń
    2. "Cooraz bliżej święta, cooraz bliżej święta" ;D

      OdpowiedzUsuń
    3. Świetne kolczyki! Zapachniało Świętami...

      Pozdrawiam :*

      OdpowiedzUsuń
    4. Bardzo fajne. Ja chciałam się jeszcze upomnieć o moje zamówienie. Mam na imię Wiktoria i zamawiałam szklane gwiazdki z świecącymi w ciemności kuleczkami.

      OdpowiedzUsuń
    5. mandarynka45 : och, pamiętam :)

      CocoMuffinBaka : cocacola już ruszyła z reklamą :D przynajmniej na butelkach, więc peirniczki można już publikować :D

      did: będzie jeszcze tysiąc pięćset rodzajów pierniczków, może któreś Ci się akurat spodobają ^^

      OdpowiedzUsuń
    6. W jakim programie robiłaś napis??? Wiem, dosyć dziwne pytanie

      OdpowiedzUsuń
    7. Cudne te pierniczki xd

      OdpowiedzUsuń
    8. na zdjęciach, czy główny?
      na zdjęciach napis jest pisany czcionką cookies
      nagłówek robiłam w gimpie :)

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!