Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    środa, 30 marca 2011

    uśmiechnięte ciasteczka

    Unknown | 22:30 | |




    3 komentarze:

    1. Bardzo podobne do tamtego co raz na pingerze pokazałaś, ale tamten trochę bardziej mi się podobał.

      OdpowiedzUsuń
    2. Rozwaliły mnie ich uśmiechy ;3
      ps.Dziękuje Ci bardzo! ;** Zainspirowałaś mnie na NOWO do robienia takich oto broszek, kolczyków itp... ;** Kiedyś już chciałam to robić ale nie mieliśmy kasy na modeline, zapięcia do broszek a tym bardziej sztywtów i bigli! :( ALE teraz to się zmieni!! ^.^ Dziękuje z całego serca! (ps. może kiedyś przysłałabym Ci moje wyroby :D albo przysłała zdjęcia ;3 ) thx thx thx i papa ;3

      email:
      nasti1106@o2.pl

      Nasti

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!