Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 26 listopada 2011

    Kiermasz!

    Unknown | 15:34 |

    Chciałabym was bardzo serdecznie zaprosić na kiermasz organizowany przez pakamerę
    pierwszy odbędzie się już w przyszły weekend!


    Oczywiście spotkacie tam również moje wyroby i to w dużych ilościach!
    To będzie pierwszy raz, kiedy wystawiam swoje rzeczy stacjonarnie, więc będzie to okazja  żeby je obejrzeć, podotykać a nawet powąchać :D



    kolejna tura będzie tuż przed Świętami :)


    ^^ a tutaj możecie zobaczyć część rzeczy (dokładnie broszki) i to, jak będą zapakowane :D

    16 komentarzy:

    1. Gdzie kupiłaś te opakowania do broszek? Te foliowe?

      OdpowiedzUsuń
    2. Warszawa... czemu to zawsze jest Warszawa... :/

      OdpowiedzUsuń
    3. mmm śliczne <.3 a jak zrobiłaś te opakowania.??

      OdpowiedzUsuń
    4. Ja też chcę taki fajny sweter z babeczkami :D

      OdpowiedzUsuń
    5. Akurat będę w Warszawie, może uda mi się zajrzeć :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Szkoda że w Warszawie..Tak to by tam pojechała i coś fajnego kupiła ;D
      Tak poza tym masz talent :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Przepraszam,że nie podałam Ci adresu.Ale jeśli jeszcze jest szansa to wysłałam Ci go na skrzynkę e-mail :) A co do kiermaszu to żałuję,że mieszkam tak daleko ;/ Przyjedź kiedyś do Opolskiego i tu zrób kiermasz :D :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Inspiracje?
      http://www.polyvore.com/cakes-cup_cakes-cookies/collection?id=1146700

      OdpowiedzUsuń
    9. Hej, wiem, że przekazuję spam, przepraszam, ale to ważne. Z Wikipedią coraz gorzej, jeśli założyciel nie znajdzie środków, to Wikipedia zniknie - na zawsze. Jednak jest pomysł! My blogerzy możemy wcielić go w życie! Opublikuj na swoim blogu - jeśli możesz - ten "apel": http://sekret-rose.blogspot.com/2011/11/ratujcie.html#links
      Pomóż mi wspierać tą akcję. Jedna darowizna to mało, ale razem możemy połączyć siły i pomuc Wikipedii!!!

      OdpowiedzUsuń
    10. to naszyjnik, nie sweter ;) (musiałam obejrzeć go dokładnie przy okazji :P)

      Warszawa to w sumie największe miasto, chyba dlatego :P

      foliowe z allegro, papierkowe też z allegro :)

      OdpowiedzUsuń
    11. nawet masz swoje wizytówki ^^? :)

      OdpowiedzUsuń
    12. Znów Warszawa. A może nastepny Kraków?

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!