Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    sobota, 20 sierpnia 2011

    ciasteczka w butelce (kolczyki

    Unknown | 11:05 | |



    6 komentarzy:

    1. te ciastka wyglądają pysznie!:)

      OdpowiedzUsuń
    2. świetne ! :)
      nie są ciężkie ?

      OdpowiedzUsuń
    3. haha śliczne, przypomina mi się, że kiedyś cały czas chciałam jeść takie ciasteczka, ale mama zamykała je w blaszanej puszce :D
      handmade-talia.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. cześć mam pytanie,gdzie kupujesz te buteleczki(napisz dokładnie)i inne jak robisz te foremki do babeczek ja kupuje metalowe ale za nic nie moge ulepić i jeszcze zy robisz sama te talerzyki czy kupujesz jak tak to napisz gdzie.Przepraszam za tak dużo treści ale wiesz to jest piekne

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!