poniedziałek, 20 czerwca 2011

lody w pucharku



11 komentarzy:

  1. Jeeeeej skad bierzesz takie pucharki??? bo ja szukam i nie ma ;( mogłabym dostać link? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to dopracowane :)
    Moje modelinowe wyczyny są wręcz tragiczne porównując z twoją twórczością ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ślicznie, ta biała bita śmietana to też modelina, bo wydaje mi się, że coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  4. smietana to smietana . XDD nie tak na prawde to sylikon ; * Komentarz jako: Tynka (biżuteria z modeliny )

    OdpowiedzUsuń
  5. Tynko, gdzie kupujesz pucharki???

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie, chciała bym to zjeść!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi silikon zasycha w tubie gdy go przez jakiś czas nie używam. czy wiesz może jak temu zapobiec?

    Tosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!