Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 31 stycznia 2013

    wafelki

    Unknown | 15:17 | |

    Czemu cały mój śnieg stopniał??? ;___;

    dzisiaj kolczyki niby zwykłe, ale ileż czasu zajęło mi znalezienie faktury, która mogłaby imitować wafelek w tak małej skali. Także przed wami kolczyki mało efektowne, ale okupione długimi poszukiwaniami :3




    40 komentarzy:

    1. Może i mało efektywne ale wyglądają smakowicie ^^

      OdpowiedzUsuń
    2. Też tęsknię za śniegiem :( nagle go zabrakło, cóż za niesprawiedliwość losu, pozostały po nim tylko brudne resztki śniegu i pełno chlapy i kałuż ;/

      A wafelki cud miód :D uwielbiam takie cytrynowe :D
      a właśnie... gdzie nadzienie?? :(
      Jakich są wymiarów? z 1,5 - 2 cm?

      OdpowiedzUsuń
    3. Śliczne *.*
      Pewnie nie zdradzisz, jak zrobiłaś? : )

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. no a jak myślisz oczywiscie ze z foremki ona tylko z form wali -_-

        Usuń
      2. masz rację skubańcu! Śledzisz mnie? xD

        Usuń
      3. naprawdę???

        Usuń
      4. No nie, to sarkazm xD
        Po prostu nie widzę sensu odpowiadać na tak głupie komentarze denerwowaniem się i zaprzeczaniem, bo jak ktoś się uprze to mu się nie wytłumaczy :P

        Usuń
      5. Takie wafelki b. łatwo zrobić :) Pomyślcie dziewczyny :D

        Usuń
    4. mniaaam wyglądają super ;D mogłabyś zrobić takie z nadzieniem, jak Familijne :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Świetne ♥ Zrób tutorial na coś, chętnie bym obejrzała!

      OdpowiedzUsuń
    6. Nie tylko twój stopniał, bo mój też :(
      Fajne wafelki :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mój śnieg również stopniał, ale za to upiornie wieje :( Popieram pomysł na zrobienie tutorialu :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Śnieg chyba wszędzie przeszedł do historii. Tylko nie zabijaj, bo ja go już nie chciałam. ;P
      Wafelki są takie wafelkowe. Nawet czuję ich zapach... A nie, to mój płyn do kąpieli (wafle z karmelem... mniami). xD
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. aleeeee jaaaaa chcę :D

        ;______;
        oddawaj żela! :D

        Usuń
      2. Nie martw się Tynka, w przyszłym roku śnieg też będzie. :D
        Żelu jak chcesz to jest z Luksji. I jest jeszcze czekolada z pomarańczami i muffiny jagodowe. xD Raj na ziemi jak Cię choroba bierze. ;)
        Pozdrawiam Zuza

        Usuń
    9. Byłoby bardzo miło jakbyś odpowiadała na maile, bo czekam i doczekać się nie mogę, a spamować Ci nie będę :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. na razie nie mogę odpowiadać na wszystkie bo fizycznie nie mam na to czasu, jeśli jest coś bardzo pilnego, prosze o spam :)

        Usuń
    10. Na moje ferie śniegu nie będzie ;< Wafelki może i proste, ale na pewno dłużej trzeba posiedzieć by dopracować wszystko :P

      OdpowiedzUsuń
    11. hahaha, stopniał TWÓJ śnieg :D

      OdpowiedzUsuń
    12. Urocze ;) Domyślam się, ile czasu zajęło Ci znalezienie patentu na fakturę takiego drobiażdżku, dlatego doceniam wysiłek ;)

      OdpowiedzUsuń
    13. fajne :)

      paulla-blog.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    14. A gdyby tak złożyć dwa wafelki dać im czekoladowe nadzienie i tak do 2/3 po skosie oblać czekolada ciemną co ty na to Tynko? A no i nie wkrętki wtedy tylko wiszące :)
      Kasia

      OdpowiedzUsuń
    15. a zrobisz takie wafelki z czekoladą ;**

      OdpowiedzUsuń
    16. mi też cały śniej stopniał ;o.

      OdpowiedzUsuń
    17. zastanawia mnie, kiedy ci minie wielkie podniecanie się tym, że masz chłopaka..

      OdpowiedzUsuń
    18. Jakby nie było moim zdaniem te wafelki wyszły Ci świetnie , ale to mówi amatorskie oko :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Wszędzie już śnieg stopniał xd Ale śliczne te kolczyki! :)

      http://letmeloveyou1.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    20. Śliczne ♥
      Zrób też takie z kokardkami ! Będą ślicznie wyglądać.

      Ps. Ja też jestem, byś jakiś tutorial zrobiła :D

      OdpowiedzUsuń
    21. Właśnie patrze na biurko i... czy wafelkowy wzorek to foremka odbita z "siatkowatego" pojemnika na przybory do pisania? xD
      pozdrawiam, MK

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!