Poznaj autorkę

Hej, hej!

Mam na imię Martyna i już od kilku ładnych lat prowadzę tego bloga. Początkowo była to strona poświęcona wyłącznie biżuterii, którą lepiłam z modeliny, jednak z biegiem czasu jego tematyka znacznie się rozbudowała. Jeżeli macie ochotę poczytać o fotografii, podróżach, rękodziele i różnych innych głupotach zajmujących młodą kobietę - zapraszam. Zero melancholii i pesymizmu! :D

  • Czytaj dalej...
  • Chcesz coś znaleźć??

    Zasubskrybuj!

    czwartek, 18 października 2012

    Markizy

    Ciasteczka Tynki | 15:35 | |


    Takie o. Powoli zbliżają się świąteczne wzory. Właśnie siedzę i myślę co by tu ulepić :3

    23 komentarze:

    1. Zjadłabym :D Śliczne je robisz.
      Zazdroszczę talentu.
      Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    2. Na święta ulep choinki i bombki ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. Ulep pierniczki ;3
      A markizy śliczneeee ♥

      OdpowiedzUsuń
    4. A może czerwono-białe lizaki na choinkę? :)

      OdpowiedzUsuń
    5. będę myśleć :D
      akurat ze Świętami jest tyyyyle pozytywnych skojarzeń, że na pewno pomysłów nie zabraknie <3

      OdpowiedzUsuń
    6. Aaa czekam na świąteczne ciasteczka! :) Może babeczki z posypką w kształcie śnieżynek? ^^ Zamawiam taką do ozdobienia prawdziwych cupcaków :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mniam zjadłam bym takie kolczyki;) są po-prostu słodziutkie a na święta zrobiłam bym biało- czerwone lizaki, oczywiście pierniki ;D, cukierki mikołaje czekoladowe i oczywiście prezenty!... aż zrobiłam się głodna

      OdpowiedzUsuń
    8. Zakochałam się w tych kolczykach! Są śliczne ^^
      Przy okazji zajrzyj na blogowego e-maila (znalazłam go pod nagłówkiem) bo wysłałam ci ważną wiadomość :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Tynko!:D czy mogłabyś wstawić swoje początkowe,pierwsze prace,jeśli oczywiście posiadasz jakieś zdjęcia ...?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. muehehhehe
        ale to były miniaturowe porażki xD

        Usuń
    10. Jak nazywają się flamastry do malowania tkanin(te które tymasz) i ile kosztują?Czy są wydajne?

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. http://ciasteczkatynki.blogspot.com/2012/02/malowane-buciki.html
        Tutaj są :)
        nie wiem ile za nie dałam, moesz zobaczyc na allegero

        są do kitu :P

        teraz pewnie kupię te:http://allegro.pl/toma-sztyfty-do-malowania-tkanin-markery-i2725703425.html

        Usuń
    11. Śliczne. : )
      Czekam na twoje świąteczne "ulepki". :D

      OdpowiedzUsuń
    12. ale fajne :)
      zapraszam do mnie
      wikaa-wiki.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Już o świętach myślisz? ;P Tynka szybsza niż reklama Cocacoli (zapominiałam jak się to pisze -.-'). xD
      Pażdziernik jeszcze mamy! (I mówi to osoba, która robi wymianę świąteczną xD) Jesieną żyć trzeba, bo się ciepła zrobiła. Liście w parku zbierać i różyczki robić, kasztanami się rzucać, a nie o świętach myśleć. ;P
      Kończę gadkę i stwierdzam, że te ciacha są MEGA. ;P
      Trafiłaś akurat kiedy mam okropną ochotę na słodycze. loololo ^^
      Pozdrawiam Zuza

      OdpowiedzUsuń
    14. mój ojciec już biega po domu z kolędami na ustach, więc nastrój sie udziela xD

      żyję jesienią! Spacerki, te sprawy :F

      ja mam zawsze ochotę na slodycze ;____;

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. No to rozumiem, ja mam jedną piosenkę świąteczną na telefonie i też zaczyna mi się świąteczny nastrój udzielać. x)
        Spacerki spacerkami, ale rzucanie kasztanami jest? ;D
        Ja na szczęście nie, tylko czasem jak mnie dorwie to mogę kilka paczek ciasteczek opchnąć. :P
        Pozdrawiam Zuza

        Usuń
    15. Śliczne. Na prawdę masz talent, dziewczyno!
      Genialne :3

      OdpowiedzUsuń

    Dziękuję za wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi! :D

    komentarze są moderowane, abym mogła odpowiedzieć na zadawane przez was pytania, nawet do postów publikowanych wieki temu :))
    Proszę nie denerwujcie się jeśli potrwa to trochę dłużej, czasami potraficie mnie zarzucić pokaźną porcją informacji!